AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
26Cevap
Bonibonu ayrı sevmem noodle zaten benden uzak Allah'a yakın olsun saçma tatları bir arada da sevmem. Bu kesinlikle benim yiyeceğim bir şey değil.
herkesin damak zevki farkli tabi ama ben boyle seviyorum kimse begenmiyor😔
Her şeyi değil ama ayrı ayrı ye dedikleri yemekler oluyor 🖤
Afiyet olsun.. ben de severim. tek ben beğendim herhalde :D
tesekkur ederimm gercekten begendin mi
Rica ederim evet bonibon severim noodle da. ama ikisini denememiştim denerim
Ben bilmek istemiyorum açıkçası :D bilmeye gerek yok :D
deneyin bi kere on yargili yaklasiyorsunuz
bonibon var orada neyine ön yargı yapmıyım ya :D
tamam iste noodle tuzlu o tatli tatli tuzlu karisinca güzel oluyor denemeden anlamazsin
Acayip severim kiii. Pilav salata ve yemek sksksksksks
Yoğurt, bal ve meyve karıştırmayı seviyorum ama bu tarzı da denerim mutlaka 😃
ayy dene dneee
Bonibon çok yerdim ilgimi çekti 😃
Meyve hariç her şeyi kolay kolay karıştıramıyorum. 3'ten fazla karışık meyve yedim mi midem rahatsızlanıyor. Bu yüzden en fazla 3 meyveyle sınırlı.
Noodle yiyorum da bu ne ya iğrenç görüntüsü çok aykırı tatları birlikte yiyemem
goruntu kotu tadi guzel deme oyle😔😔😔
Makarnanın içinde çikolatayı hayal edemedim reçel dök bari :))
Tamam çilek reçeli ile ayranı seviyorum ama bu başka bir seviye djdjs
cilekle recelde fena olmaz onu yiyen bunuda yer kiz fena degil ye gitsin
Ben de her şeyi karıştırıp yerim de noodle ile de bonibonu karıştırmam evlerden ırak aS:D
karistir bi dene tadi guzel
Hayır yaaa bu görseli neden gördüm 🤦🏻♀️
Tamam midede karışıyor ama böyle de yenmez yani 🙄
yenir bi kere ben sevdim
Benim yemek kombinasyonlarım da tuhaftır ama bu ne kardeşim ya
kotu mu o kadar😔😔
Makarna yanında çikolataya bile okeyim de noodle ile pek yakıştıramadım ya. Sen seviyorsan ye gitsin nolcak jcjejd
teşekkürlerr kimse begenmedi ben begeniyorum ama
Bu ne 🤢🙄 tavuk pilav üstüne pul biber kara biber ve acı turşu biber daha efsane
bunu bi dene buda efsana gelicek
Kesinlikle gelmez 🙄
cok guzel bi kere😌
Ya bi git
Midemin de bir izzeti serefi var. Bu nedir bulasik suyu gibi.🙄
cok guzel bi kere
Güzel yemek yiyen biri bu oyunlara gelmez.😁😁😁
Hayır hiç sevmem bi şeyleri karıştırmayı birbirine değmesini bile sevmem yemeklerin… 😅
niyee
Tatlı ve tuzlu tatları karıştırmayı severim ama seninki bana göre değil. Benimki en fazla reçel ve peyniri karıştıracak kadar
bunu denemelisin dışardan kötü gözüküyor olabilir ama çok güzel
Noodle yiyen biri olsam senin hatırın için denerdim ama hayatımda hiç noodle yemedim
Hayatımda hiç nudle yemedim herseyın sadesi güzel bu yedikleriniz hep hormonlu gıda
Sonucta ayri ayri yesende iceride birlesiyo :))))
evet benim yaptigim daha mantikli geliyor kulaga
Hihi
bonibonlu noodle mi, kalsın istemez :D
kotu durduguna bakmayin cok lezzetli tatli tuzlu karisik olunca guzel oluyor
Kötü Bi haberim var, noodle içinden kurt çıkmış. İs yerindeki kız soyledi
ben bakiyom iyice benimkinden cıkmıyor
Şikayet sayfalarında videolu göstermişler. Valla afiyet olsun ne diyim
Öhh bende karıştırıp yerim sanıyodum kendimi o kadar da değil.
gayet güzel dene
Bazi yemekler var ayri tabakta yenmiyor karistirip yenmesi taraftariyim
bazen
o zaman bu tarifi kesinlikle dene😍
bu kadarını midem kaldırmaz gibi
neden kimse begenmiyor😔 ben cok begendim acikcasi lezzetli
Iyyy midemm
öyle diyorsun ama yiyince bırakamazsın bagimlilik yapiyor denee
Noodle a da bonibon dökmezsin.
döktüm ve güzel oldu
Benim rüyaların saçmalık seviyesi.
güzel bi kere😏
Afiyet olsun sana.
Noodle bunu hak etmemişti jdjd
noodle bunla cok yakisti ve noodlede halinden memnun.
Dur bir Fatiha okuyayım arkasından jdhd
ya deme oyle😔😔guzel oldu bi kere dene hak vericeksin
Lütfen bunu yapmadım de 😞😞
neden ki 2. tabagi bile yedim doymadigim icin
Kız nasıl yedin onu 😅😅
Kız yeni yemek yedim midem bulandı 🥴
o kadar kotu mu duruyo ya
Evet 🥴
Deneyememm bu nee
demeyin oyle guzel😔
Hahah sana afiyet olsun her ihtimale karsi ambulansi ara sen 😀
neden ki her gun yiyorum olmaz bisey
Bu kadar da olmaz ya 🤦🏻♂️ ayranı nerede bunun
zaten sulu daha fazla sulu olmasin diye icmedim.
Salatası nerede bunun
cok guzeldi bidaha yapicam birazdan
Midem : eh bize müsaade
zevkler renkler tartisilmaz sen yesen bir daha birakamazsin on yargiyla yaklasiyosun
Bi tabak yolla 🤞🤣
tamam acik adres yolla
Kapalı adres yollasam olmaz mı
handjdjd olmaz
Otogardan alırım 🤦🏻♂️
Evet en son kurbağa bacağı yemiştim bacağı
ıyy igrenc kusucam
Allah'ın dağındayız hava eksi 10 derece Allah'tan başka kimse yok yanımızda ne bulsak onu yiyeceğiz Ne yani ne olmuş kurbanga bacağı bence On numara
sende haklisin benim yedigim seyide dene o zaman cok guzel
Yok sağ ol
kotu mu o kadar ya tadi guzel ama
Gülüm ben ne yemeği olduğunu çözemedim o yüzden iki buçuk yıldır ev yemeği yemedim hep konserve kutusu
noodle birde bonibon karıstırdım tatli tuzlu karisik
Gülüm sana bir şey söyleyeyim mi nadıl Gerçekten çok zararlı bir yiyecek Sakın bir daha yemem Bak sana harbiden söylüyorum bak kısırlıktan tut kanser ibi hastalıklara yola açıyor Allah korusun Korusun yeme Yeme Bence
neden oyle dedin abi yaa bi ara birakmistim ama guzel tadi bence evde 10 tane falan var en az her gün alıyorum
Yeme bir tanem yeme
Kedi kusuntusu gibi bu ne
Bu kadarı bana bile fazla 😃
demeyin oyle ben begendim lezizz
Yok ben bu kadar karıştırıp yemiyorum
Jelibon ve noodle mı😂
Yok herşeyi olduğu gibi yerim
Nope herşeyi yemem
Benlik degil sana afiyet olsun
tesekkurleer
Senin miden nerende
midemde
ohh efsane
adam ya geldi adam kimse beğenmedi o kadar kotu degil bence
aynen noodle zaten yiyoz bonibon enfes bide salça sosu var galiba ohh kombo yapar bunlar ağızda ekşi tatlı tuzlu miss
dimi abi dimi kimse anlamiyo damak tadindan tatli tuzlu karisik iste sende dene mutlaka
Olur bebeğim <3
Iyyy bune bee
boyle diyorsunuz deneseniz hak verirsiniz
Görsele biraz daha bakarsam hasta olurum öyle sölim
o kadar mi berbat ya😔😔 her gun yiyorum nerdeyse
Saçmalamasaniz mı acabaaaaaaaaa düzgün yeyin şunları
herkesin damak zevki farklidir
Gözüm acıdı😭😭😭
cok guzel şifaa
Görüntüsü hiç hoş değil ☹️
tadi güzel amaa
Afiyet olsun
Neki o
biraz salca noodle bonibon
Hiç yemedim
bi gun dene cok ac kaldigin zaman
Daha şimdi makarna yedim. Ama hiç aklıma gelmedi böyle şeyler 😀😂 tadı nasıl acaba 😀 denerim bende
asırı lezzetli begenmemen imkansiz tabi sana kalmis herkesin damak tadi farkli
Bakalım denerim.
Kötü bir ikili
mükemmel bir ikili
Haydaa bu nedir 😂
yemekk
Boğazına düşkün birisi olmalısın
hayir sadece bunu yiyorum 1 öğünüm
hayır sevmem
Evet tabikide ama bilemeyiz tabi
Resimdeki gibi olmasa da bazı şeyleri evet
Hayır yeme
Yemem
Bu ne?
yemek gibi bir sey kotu mu duruyorr
Noodle ve bonibon mu? Kotu duruyor.
Midem bulandı
güzel bi kere
Midesiz seni
cok guzel ye sende
Bırak ya ben cocopopsa cicibebe katıp üstüne gevrek döküyom. Sütle efsane oluyor. Lakin noodle bu. Haşlanıp baharat dökülen ve zeten güzel olmayan bir yiyeceğe şeker eklemek onu daha kötü yapar bence😅 yine de senin miden jssnsns
Bu ne kanka kusmuk mu
ne kusmugu gayet guzel 😏
O ne öyle köpek maması mı aman kalsın
ahahaha yoo cok guzel
Bu nasıl mide
midem senlik etti bunu yedikten sonra
A oylemi
Saçmalama ya
sacmalamiyorum cok guzel zevkler renker tartisilmaz
Ya makarnanin içinde bonibon ne alaka orayi anlamadim 😂
bak simdi makarna tuzlu bonibon tatli mesela sizde bazen tatli tuzlu karistiriyorsnuz guzel oluyor buda oyle iste yaa
Pek bağlantı kuramadm ama neyse 🙂evliysen kocana Allah yardım etsin
herseti karistirmak benim sucum mu😔 alındım kocam yok ama evlenicegim biri var oda yemeklerimi begeniyor gayette
Üzüldüm bak smdi niye öyle desin benim suçummu diye
siz erkekler ne anlarsiniz yemekten iki insan birbirini seviyorsa acta kalsa beraberdir odunsunuz
Ya acınız bal olsun banane istediğinizi yeyim