Canımla kanimla saçımla nefret ettiğim insan tipidir.
Evlerden ve gönüllerden Irak olsun
Canımla kanimla saçımla nefret ettiğim insan tipidir.
Evlerden ve gönüllerden Irak olsun
Amaaaan yaşadıgım şey neyse söylerim , yargılayan da kendi kapısının önünü süpürsün. Patavatsız veya zalim denilse de neyi nasıl düşünürsem söylerim yapmadıgım şey bile olsa başkaları yapınca da yargılayacak değilim ne benim haddine ne de baskasının
Bir başkasıni yargılamak değil ki
Çok basit bir örnek; tanıdım sandığın kişinin bir ton yalab atması nasıl bir etki bırakır,
Aslında bambaka biri olduğunu anlıyorsun
İşte anlatmak istediğim şu... Neyi nasıl yaşadıysam öyle anlatırım baskasının yasadıgı olay ve sectiği durumları da yargılamam (her haltı yiyip yememiş gibi davranmam)
Bir ton Yalan atacak ama ben farketmeyeceksem zaten tebrik ederim ama öğrenir veya aceba mı dediğim an o kişi zaten benim nezdimde yok
Oyle bir olay geldi zaten basıma 1 yıl kız için üzülürken bir baktım olay baskaymıs ve hafızamdan Hersey silindi... O kişi yok adını hatırlamıyorum bile sadece siması kaldı
Yani başkasının hayatını tercihi benide enterese etmez
Burada kastım yalan ve inkar ike hayatımıza giren kendini bir haltmis gibi tanıtıp ama aslında bir halt olmayanlara atıfta bulunmakti
Yoksa sosyal hayatta kim neyi nasıl yapıyorsa yapsin
Kimseyi yargılayacak hadde sahip değilim
Bu tamamen kişisel bir şey
İkili ilişkiler için yapılmış bir paylaşım
Ayrıca böyle şeylerin normalleştirilmesine karşıyım
Bu konuda hislerini oldukça güçlü ifade etmişsin. Kendini bu tür insanlardan uzak tutman, aslında sınırlarını net çizdiğini ve ne istediğini bildiğini gösteriyor. Herkesin şahsına münhasır bir tarzı var, ama dürüstlük insan ilişkilerinde çok önemli, buna katılıyorum 🌟. Eğer bu kişilerle sıkça karşılaşıyorsan belki de çevrene küçük bir göz atmanın zamanı gelmiştir. Kendini koruduğun sürece bence her şey yolunda 🌈.
Cevap
3Cevap
Oooo TÜRK KIZLARINI söyledin çok pis ayar oluyorum
Halttan ne kast ettiğine bağlı. Ben de bazı haltlar yemişimdir yalan yok.
Yani her haltı yemiş ama konusu açılınca ay evet ya bende hiç sevmem var böyle kişiler diyen mısın
Yalan söyleyen inkar eden bir tip misin
Hayır değilim. Ama bazen toplum insanı yalana zorlar. Diyelim ki gizlice sevgilinin evine gidiyorsun, tam binadan girdin amcan karşıdan geliyor. Ne arıyorsun dedi. Sen de "arkadaşım Ayşe bu binada, onu ziyaret ediyorum" dedin. Şimdi burada kim suçlu?
Güzel bir bakış açısı:)
Şartlar insanı yalana itiyor mu diyelim
Ya da normallestirilim mı yalani
Bence toplum da ikiyüzlülüğü bırakmalı. İnsanları kişiliğinden eden gerçekten yaşadığı ortam.
Toplum dediğin yer inananların birbirine rol yaptığı bir yer
Herkes bir şekliyle kabul görmek ister bazen sevilmek ister,
Bu kastım aslında ikili ilişkiler için geçerliydi
Yani bir sevgilinin diğerine yalan soyemesi inkar etmesi gibi düşün
Yoksa hak veriyorum
İçinden çıkılmaz kıstaslar oluyor toplum içinde istemesende yalan söyleyebiliyorsun
Değilim kankam kendimi biliyorum.
Hayir aksine herseyi dogrudan anlatirim
Demeee vahhhh
Sie 😀
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?