tekrar yks girip bir yere yerleşebilir miyim?
devamsızlıktan kaldım diye Türkçe bölüme yerleştirme fırsatından yararlanabiliyor muyum?
tekrar yks girip bir yere yerleşebilir miyim?
devamsızlıktan kaldım diye Türkçe bölüme yerleştirme fırsatından yararlanabiliyor muyum?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bildiğim kadarıyla Türkçe programa geçiş yaptırıyorlar ama her üniversite aynı şekilde mi işliyor bilmiyorum
Sıvana tekrar girersin ama yerleşmek için eski okuldan kaydı sildirmek gerek sadece öteki sorunun cevabı yok bende
atılıyorsun okuldan
tekrar yks girip bir yere yerleşebilir miyim?
devamsızlıktan kaldım diye Türkçe bölüme yerleştirme fırsatından yararlanabiliyor muyum?
Kaydım silinmeden yatay geçiş yapabiliyor muyum?
geçiş hakkın var
Sınava tekrar girersin
Tekrar alırsın o dersleri
atılırsın
Atılırsın herhalde