Geçen yıl Arapça hazırlık sınıfında devamsızlıktan kaldım, bu yıl yine devamsızlıktan kalırsam ne olur?

tekrar yks girip bir yere yerleşebilir miyim?

devamsızlıktan kaldım diye Türkçe bölüme yerleştirme fırsatından yararlanabiliyor muyum?

Geçen yıl Arapça hazırlık sınıfında devamsızlıktan kaldım, bu yıl yine devamsızlıktan kalırsam ne olur?
Cevapla