2 kere ingilizce hazırlık sınıfında sınıfta kaldım. Şimdi ne yapacağım?

Bölümüm ingilizce çevirmenlikti ve hazırlık okudum 2 sene. Ikisinde de sınıfta kaldım ve hazırlıkta geçemeyince türkçe bölüme geçmek zorunda kalınıyormuş. Okulumdaki bölümlere baktım saçma sapan ilgimi çekmeyen bölümler var, ilgi alanım olmayan ne kadar bölüm varsa bizim okulda toplanmış sanki. Başka bölüme geçmek istemiyorum kendimi bu durumdan nasıl kurtarabilirim
2 kere ingilizce hazırlık sınıfında sınıfta kaldım. Şimdi ne yapacağım?
Cevapla