İngilizce kursuna yazılmaya gidiyorum b2 yeterli mi c2 mi yazılıyım?

Yazın kendimi geliştirmek için İngilizce kursuna yazılmaya gidiyorum hangi seviyeye kadar gidiyim a1 den başlayacağım b2 mi c2 mi yeterli olur kendimi geliştirmek için gidiyorum üniversite 3. Sınıfa geçtim
İngilizce kursuna yazılmaya gidiyorum b2 yeterli mi c2 mi yazılıyım?
Cevapla