Özür dileyeni affeder misiniz?
Pek uzatma taraftarı değilim ama bence bu özür dileme tek kullanımlıktır. İkinci özür samimi gelmiyor.
21 yaşındayım bana abla, hanımefendi, bayan gibi terimler kullanıyorlar. Ben yaşlı mıyım?
Kendimi kötü hissettiriyor. İlgisiz sevgisiz geçen bir ömür. Ne çocukluğumu yaşadım ne gençliğimi yaşayabiliyorum. Çok gerginim. Bana öyle söyleyince ne alaka ya ben küçük bir kızım daha ne alaka alooo diyorum...
Üniversite ortamı nasıl bir ortam?
Nasıl bir ortam oluyor üniversiteye gecicem de heyecanliyim
KİA satış bayileri yoğun olur mu?
Resepsiyonda işe başlıyacam da ondan soruyorum😬 ?
Şimdiki aklınız olsaydı, şu an ki bulunduğunuz halde olur muydunuz?
Bana eski günler lazım, bir de şimdiki aklım...
Abi bu sıcakta mini etek giymek istiyorum. Annem laf ediyor. Ne yapcam?
Yanıyoruz sıcaktan. Bana pantolon giyin diyor. Git üniversitede istediği giyin burada giyinme diyor. Kışın etek mi giyim. Amaç sıcakta giyinmek zaten.
Cinsellik istediğim partnerim benden kaçıyor, neden?
Partnerlerimde ne zaman çok istesem havalanip kaçıyo benden neden anlamadım
Diyette olduğun zaman, seni zorlayan hangi yiyecek türü oluyor?
Ben, inat edersem hiç bir şey zorlamaz beni. Ya hep, ya hiç gidiyorum.. ama bi kere ucundan kaçırayım, geri toplamak zor oluyor. Özelikle abur cuburlar da. Ya sizin hangisi zorlar, tatlı veya hamur işleri mi?
Birini ellerimizle besleyecek kadar sevmemiz ona aşık olduğumuzu mu gösterir?
Yemliğinde hiç mama olmadığı için böyle çay tabaklarında yer fıstığı yiyor napsın gariban
1 aydir yazistigim cocuk baskalariyla daha yazismis?
Benim kararsizligimi hissedince baska kizlarla daha yazismis. Bana dediki bi istiyormus gibi davrandin bi istemiyomus gibi. Kim hakli? Isin icinden cikamiyorum
Yoksunluk yaşıyor musunuz, yaşıyorsanız neyin yoksunluğunu hissediyorsunuz?
Lütfen bol cevap yazın
18 yaşındayım ve bölüm konusunda kafam çok karışık?
Burada kendisi bi baltaya sap olamamış , hayatsiz ve cahil çok büyük bi topluluk var , bu yüzden baştan bu topluluktan biri KS puanı kasmak adına bilgisizce soruma cevap vermezse sevinirim. Asıl konuya gelirsek ilgimin...
Sevdiğim kızın ailesi sorunlu olduğu için annem onunla olmamı istemiyor, sizce haklı mı?
Bence kizla oglan anlaṣtigi surece aileler bir sey diyemez onlar bir birlerini sevmiyor diye bizde konuṣmayi kesmeliyiz?
Ben mi abartıyorum ya?
Sevgilim araba almak için elindeki iphoneu satmıştı araba parasına eklemişti. Biz hiç gezmedik 6 7 ay boyunca para biriktirmesini bekledim. Arabayı aldı 3 4 ay kullandı. Sürekli sıkıntı çıkardığı için aldığı arabayı...
Ter kokan birine kibarca nasıl ter koktuğunu söylersiniz?
Soru sizi rahatsiz ettiyse ozur dilerim. Ter kokan birine bunu kibarca nasil soyleyebilirim, parfum/deodorant hediye almak kaba mi olur?
Hayatta kaybetmeye hiç alışkın değilim peki ne yapmalıyım?
Selamünaleyküm kardeşlerim hayırlı günler! Allah rızası için lütfen soruyu detaylı okuyun. Ben hayatta kaybetmekten nefret ediyorum yani bir şey yapıyorsam onu mutlaka başarmalıyım başaramadım mı çok kötü hissediyorum...
Vodafone beni dolandırıyor?
Merhaba arkadaşlar vodofon faturalı hat kullanıyorum evin int i açıyorum bazen de birilerini arıyorum 5 dk sürüyor saten ve daha dk ve intim oldugu halde 327 fatura geliyor benim ark daslarimin 7-24 açık 80 TL den fazla...
Adet kani / es baglama?
Adet kaniyla eslerini kendilerine bagliyormus bazi kadinlar. Nasil ypiliyor bilen var mı. Deneyen fayda gören birileri var mı?
Çok çabuk sinirleniyorjm nasıl düzelirim?
Gerekli gereksiz her şeye sinir olan biriyim
Birleşik Krallık Türkiye ile yasadışı göçmen akışının üstesinden gelmek için anlaşma yaptığını duyurdu. Ne düşünüyorsunuz?
İçişleri Bakanı Suella Breverman de konuya ilişkin açıklamasında, "Yakın bir dost ve müttefik olan Türkiye ile ortaklığımız kolluk kuvveti birimlerimizin bu uluslararası sorun konusunda birlikte çalışmasına ve küçük tekne...
Sizce hangi aktrist daha güzel?
Sizce Monica Bellucci mi daha güzel yoksa Angelina Jolie mi?
Saç insanı değiştirir mi?
yıllarca çocukluğumdan bu yaşıma hep uzun saçlıydım. Uzun saçın bana çok yakıştığını biliyordum ama değişiklik olsun istedim küt katlı kestirdim omuzlarda. Daha canlı daha hareketli göründü. Sizce insanlara farklı...
Güvenilir insan mısınız?
Her konuda güven duyulacak kişimisiniz , şükür kimsenin güvenini boşa çıkarmadım... #emre00 ®
Küçük göğüsler daha çok süt üretiyormuş doğru mu?
Büyük göğüslerde yağ orani fazla damarlar da ince olduğundan küçük göğüsler daha fazla süt üretiyormuş istisnalar dışında. Bu doğru mu? En azından bebegimi doyurabilicem 😃
Çocukken büyüyünce ne olmak isterdiniz ve olabildiniz mi?
ben hep doktor ya da polis olmak istiyor dum şimdi de paramedik sbkznxnx
Bu ülkenin hali nereye gidiyor?
Ülkenin hali ortada ekonomi yok, mülteci çok. Muhalefet de baştakinden kötü. İster fikrimi karşı durun, ister destekleyin gerçekler ortada
Akşam yemeğinde ne yiyeceksiniz bakalım?
Aman bu ben diilim bunu yazanı ben sanmayın haha netten buldum komik diye koydum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer