Bu cinsiyet eşitliği düşüncesine ne zaman biter?

Arkadaşlarım hangi erkekle tanıştığını dese ne iş yaptığını ne kadar maaş aldığını soruyorlarmış. Erkekler artık kadını kadın olduğu için sevmemeye başladı. Birde arkadaşımı reddetmiş çalışmadığı için şaka mı bu diğerini de iki yıllık tekniker diye istememiş. Erkeklere noluyo hayırdır. Bu tiplemelere acil başlık parası getirilmeli.

Bu cinsiyet eşitliği düşüncesine ne zaman biter?
Cevapla