Küçükken hayalini kurduğun hayat bu hayat mı?

#inci🌸
Küçükken hayalini kurduğun hayat bu hayat mı?

#inci🌸
Gelecekte şöyle bir hayatım olur diye hayal kurmazdım küçükken hep anı yaşamaya odaklıydım hala da aynı boşvermişlikteyim kahrolası gamsızlığım qjsjdkdkdkfkgkh
Bardağın dolu tarafi diyoruz lakin.. inanın bana sakin yaşamak, çok uçlarda olmamak bile buyuk nimet.. bizim sakin hayatimiz çoğumuzun hayali
Aslında istediğim hayatın kısıtlanmış şeklini yaşıyorum istediklerimi yapıyorum ama kısıtlı bir şekilde hayal ettiğim hayat da az kaldı bekle beni hayat geliyorum.
Teşekür ederim incitanesi
Pek değil ama aynı olması için çabalıyoruz
teşekkür ederim bebekim
Cevap
29Cevap
Hayal etsem bu kadar güzel olmazdı. Çok şükür bu günümüze.
Hiç hayal etmemiştim aslında. Çok şükür en iyisini bilen belki layık bile olduğumu düşünmediğim güzellikler kattı hayatıma.
Verdiğine, vermediğine bin şükür
Bir söz var, bin hayal kurarım biri gerçekleşmez. Bir gerçek yaşarım kralı hayal edemez. İşte öyle bir şey.
Seni evlendirelim 100 hayalinin 99 u gerçeklesmis olur.
Kim ne yapsın beni turşumu kurucam bu gidişle 😂
😂kurarız anam jsjs
Sen iyi turşucuymuşsun bi el atarsın artık dhsjsh
😂😂
Hayal ettiğim “a” harfiyse yaşadığım hayat “x”. O kadar alakasız ve hiç beklediğim gibi değil.
Buse sen çok güzelsin olsun senin yüzün güzel.
Bi hayal kurmadım bu konuda ama şu an yaşadığım hayattan pek keyif aldığım söylenemez
Belki artık bir seyler yapman gerekiyordur.
5 sene önce hayal ettiğim hayata hala ulaşamadım ama olsun hala ulaşma şansım var. Küçüklük hayallerimi de hatırlamıyorum
Hic hayal kurmadım çünkü az ile yetinen kişisel hirslarindan arınmış bir insanım ben. Şükür diyorum var olan her şeye.
Gökyüzündeki ülkemde yaşamayı hayal etmemiştim ama yaşıyorum.
Çocukken hayal bile edemeyeceğim kadar güzel bir hayatım var.
Aynı değil ama bu hayatı yaşamazsam hayalimi yaşayamam
Beklentilerim yüksek olmadıgı için son derece standart. d
Evet aşağı yukarı aynı. Ne diyelim insanın gözü doymuyor. Şükür halimize
hayır aynı değil ben dolarların içinde yuvarlanmak istiyorum 😒
Aynı sayılmasa da benzerini ve istediğim hayatı yaşıyorum yine de.
Pek öyle diyemem.
Yaşadığım hayat, hayat değil; hayal ettiğim hayatta hayat değil. Öyle işte.🤦
Hiçbir hayalim yok yaşadığım hayatta hiç umrumda değil
İkisi arasında şu an için uçurum var ancak yavaş yavaş kapatıyorum..
Hayal ettigim yaşamla yaşadıgım hayat alakası yok jdjdjd
Hayaller ve hayatlar diye boşuna dememişler
Hayaller her zaman sahte olur hayat acıdır
Aynı değil ama mutluyum.
Hayal etmiyorum bu yüzden
Pek sayılmaz ama bu halimize şükür gene de
hemen hemen aynı bir iki şey eksik
Evet ama çok pahalıya mal oldu
Hayır ama çok şükür her halimize
Sadece küçük bir pürüz var
Hayal ettiğim bir şey yok.
Değil ama elbet bir gün
aynı değil ama aynı olcak gibi gibi
hayalimden daha iyi bir hayat
Çok farklı ama inşaallah aynı olacak.
Evet hayal ettiğim hayatı yaşıyorum...
Hayalim bir kaç milyon dolardi😂
Hayır ya değil değil
İmkanı yok, ama yine de şükürler olsun.
Hayır değil hayalim çok başka
çok şükür aynı bir kaç pürüz dışında
yarı yarıya diyebiliriz
Umarım hepsini yaşarsın
Hayallerim gerçekleşmedi
Hayır aynı değil şu an
evet tamda bu
Kesinlikle hayır🙄
Çocukluk aklı işte
Hiç aynı değil
Tam değil. 😂
İyi yani
Hiçte değil arada DAĞLAR kadar fark var.
Degil
Evet aynı
Hayır değil
Yesss
Maalesef değil
hayaller paris :D
Alakası bile yok
%99 aynı 😊😊
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?