Fal bakmayı bilen var mı ben detaylı fal bakmayı biliyorum diyen biri?
Fal bakmayı bilen var mı ben detaylı fal bakmayı biliyorum diyen biri?
Acilll yardm edin?
İnstagramda sevdiğim çocuğa mesaj atılmiyo yani mesaj yerini kapatmş benim hesapta olmuyo ama başka hesaplarmda ona mesaj atabiliyorum bu nasıl oliyo bilen var mi
Her veda bir son mudur yoksa başlangıç mı?
Her veda üzüyor beni. Veda kimisi için son, kimisi için başlangıç. Yeni başlangıçlar olsa da sonun acısı daha çok hissettiriyor kendisini. O yüzden, her veda bir sondur.
Ne tür şakalara gelemiyorsunuz?
Hassas konularda yapılan şakaları aşırı itici buluyorum
33 kişilik işi sana yaptırsalar tepkiniz ne olurdu?
Ben mesaiyi dolduruyorum hepsi bu... İşler bitmiş bitmemiş umrumda değil... Siz olsanız ne yapardınız?
30'dan sonra erkekler gerçekten cinsel anlamda zayıflıyor mu?
Instagramda bir kız diyordu ki erkeği 20li yaşlarda citirken alın. Erkekler 30dan sonra şeyleri kalkmıyormuş artık falan. Doğru mu cidden?
Duolingo does kullanımı?
Merhaba duolingoda basın ağrıyor mu cümlesini does your head hurt olarak kabul ediyor. Durum bildiriyor ve daha anlık bir durum are kullanmak gerekmez mi ben bu does işini tam anladım diyorum karışıyor
Oturamıyorum napıcammm?
Ne kadar yorulsam da oturamıyorum bi yere hep ayaktayım ayaklarımın altı ağrıyor ayakta durmaktan ama yine dr oturamıyorum nerde olursam olayım pokul olsun iş olsun orada bile ayaktayım insanlari artık sinir ediyorum...
Bu ceketin icine hangi renkleri giymem gerekiyor?
Merhaba arkadaslar, Michael Kors ceketi hediye geldi sizce nasil kombinlemem gerekiyor? (Bu arada üstüm kirli degil, fotografta kameradan öyle cikmis) 😅
Birine sevildiğini hissettirmek, dünyaya anlam katmaktır... Bir kalbi sevgiyle doldurmak ne kadar güzelse, O sevgiyi kelimelere, ?
. Bir kalbi sevgiyle doldurmak ne kadar güzelse, O sevgiyi kelimelere, dokunuşlara, davranışlara dökebilmek de o kadar anlamlıdır... Görmediğimiz bir çiçek solarken, Fark etmediğimiz bir sevgi de kaybolabilir....
SAĞLIKÇI BİRİsi ACİL BAKABİLİR Mİ?
Mr sonucumda "perivezikal yağ dokusu homojen görünümdedir" çıktı bu ne demek biri acil cevaplayabilir mi mesane enfeksiyonu falan mıdır enfeksiyonum var çünkü lütfen bilen biri cevap versin kötü bi şeymi
Bu hayatta en cok neyin olmasini isterdin?
https://youtu.be/laaargEoAz0?si=oriAhg-tfOv1ezzK
Farklı kişilerle seks yapmak, her zevki tatmak mı yoksa uyumsuzluğun göstergesi mi?
Sürekli farklı kişi ile seks yapılması uyumsuzluktan mı kaynaklanır? #reda
Sevgilim askerde ve hasta yapabileceğim bir şey var mıdır?
Usta birliğinde Kıbrıs'ta çok hasta iğne vuruldu ama şimdilik hâlâ kötü
Aşk ilişki sevgi?
Önceden sevdiğim biri vardı ama ayrıldık daha doğrusu ben ayrıldım artık değer görmediğim bir ilişkiye katlanmak zor geldi bana ve ayrıldım. şu an ise hayatımda evet desem dünyaları yaşatacak biri girdi ama ben ona karşı...
3 gundur hiç yazmadim?
3 gündür yazmadım hiç simdide hiç sesin çıkmıyor diye mesaj atmış
Yaş ilerledikçe aşık olma ihtimali azalıyor mu?
Sanki öyle gibi🙄 Yaş ilerledikçe sevgiliye tahammül seviyesi düşüyor mu? #reda
Görüp yardım etmeyen kör olsun?
Şimdi benim ilişkim var 1.5 yıllık kaç ay önce bir eski arkadaşım aynı zamanda 1 gün konuştuğum bi kız bana yazdı ve nalet olsun cevap verdim kız ağzımdan bişeyler almaya çalışmış bende fark etmedim nede olsa eski...
Ruslar doğuştan kılsız mı?
Türk erkekleri diyor ya rus kızları direkt doğuştan sıfır kıl sıfır tüy gerçek mi sizce? Onlar memeli değil mi bizler gibi farklı bir cins mi acaba bilimsel açıklama bekliyorum beyler.
Gelecekteki eşinizin hangi mesleği yapacağını tahmin edeyim mi?
Hadi bakalım tahmin edeeelimm😄🦋
Dön dolaş aynı yemekleri yapmaktan bıktım başkada bilmiyorum öneriniz nedir?
Ben hep shnitzel , kofte , sarma , pilav, sigara boregi , spagetti , sucuk , ve piza yiyorum , mesela , sigara böreği kadar kolay olsun önerin bana , ama ben Türk yemekleri bilmiyorum arkadaşlar çok kolay bisey olsun?
Sevgilinizin eski sevgilisini takip etmesini normal karşılar mıydınız?
Medeni insanlar gelin bakim bi
Anadolu kulüpleri Fenerbahçeye karşı neden varını yoğunu ortaya koyuyor?
Maçı satsınlar demiyorum Fenerbahçeye karşı ettikleri mücadeleyi başka takımlara karşı da etsinler. Tamam Fenerbahçe kötü. Tüm takımlar iyi sanki de Konyaspor küme hattında. Nerden geliyor bu Fenerbahçe nefreti
Hadi bir şarkı bırakın, birini seçip yarım saatlik versiyonunda uyumalık olsun?
Gün içerisinde defalarca dinleyecek bir şarkı bırakın
Anal kadına mı erkeğe mi zevk veriyor?
Bilmediğim için soruyorum an*l kadına zevk veriyor mu yoksa sadece erkeğe mi?Oradan nasıl zevk alınır ben anlam veremiyorum
Instagram'a hangi özelliklerin gelmesini isterdiniz?
Ben takipten çıkanlardan bildirim gelmesini isterdim bi de belki çoğu kişi istemez ama bir storye birinin kaç kez baktığını görmek isterdim yani iyi olabilirdi 😄
Konyaspor 2 - Fenerbahçe 3... Sarı lacivertliler hakem yardımıyla yarıșta tutuldu! Maçı nasıl buldunuz?
Evet arkadașlar yine bu akşam var rezaleti yaşandı ve Fenerbahçe hakem yardımıyla yarışta tutuldu! Dzeko'nun net kırmızı kartı ve kostic'in son bölümde yaptığı penaltı bilerek isteyerek verilmedi! Ne düşünüyorsunuz?
Biriyle aranız bozulunca kendinizi huzursuz hissediyor musunuz?
Değer verdiğim biri olunca huzurum kaçıyor🙄
Türkiye’de reklamalar sizce kaliteli ve etkileyici mi?
Gerçi sinemada da hala çok geriden geliyoruz kaldı reklamlar hala yerinde sayıyor.
Anneler yardım edın?
9 gunluk anneyım.. Goguslerım cocuktan dolayı yara oldu ıylestırıp emzırmeye calısıyorum.. Saglık ocagındakı ebe yetersız anneymısım gıbı hıssettırıyo sen yınede uyandır 2 saatte bır emzır dıyo goguslerım yara dememe...
4 Ekim Sur cinayeti hakkında yeni bir gelişme var mı?
Medya yasağı yüzünden merak edip araştırsam da bilgiye ulaşamıyorum. Bildiğiniz bir gelişme var mı?
Cevap vermek yerine görüldü atan insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz nasıl davranırsiniz bunlara?
Bende var bir tane dışarı çağırıyorum cevap vermiyor bir şey soruyorum cevap vermiyor kızınca da yok sen söyle trip atıyon yok ben meşgulüm falan diyor ben mesela biri bana yaptığında atıyorum çıkmak mi istemiyorum direkt...
Erkekler neden gereksiz romantik?
Yani anlamıyorum gecenin bir yarısı kapıya gelip aşağı in azıcık seni göreyim ya da pencereye çık görmüş olurum demek bana hiç samimi gelmiyor daha çok show gibi geliyor. Bunu en son yapan kişiyle ayrıldık. Erkekler bunu...
Sorun kızımda mi yoksa bendemi ve ne yapmalıyım?
Ben 43 yaşındayım 14 yaşında bir genç kız annesiyim, kızım 10 yaşında iken babası ile boşandık, 10 yaşında beri babası ile görüşmüyodu 13 yaşındayken de babası öldü babası için üzülmüyor zaten varken de yoktu diyor eski...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer