Sorular: Aile & Toplum
27 yaşına geldim, evde mi kaldım yoksa evlilik için hâlâ vaktim var mı?
Geç mi kaldım sizce evllik icin.. biri de çıkıp seni seviyorum demiyor ki
Allah çarpsın Türkiyedeki %40 lık kesim kadının beyni yok diğerlerinden özür diliyorum ama cidden yok var mı siz deyin?
Yüzde 50 düzgündür belki onlardan özür diliyorum ama nerde asalak var bizim ülkede abazalar Saolsun
Ailem zorla kapalı tutuyor ama açılmak istiyorum, bu durumda ne yapmalıyım?
Ben yıllardır kapalıyım defalarca açılmak istedim ama ailem kesinlik karşı çıkıyor 26 yaşındayım karşıma alıp konuşacağım insanlar değil ama şu an da tam kapalı sayılmam saçım dışar da ne diyorlar da ona sunroof ben böyle...
Kuzenim sülalenin en güzel kızı. Nasıl ben onu geçerim?
Napmalıyım? Benim gibi birileri var mı sülalesinin en güzel kızı olmak isteyen? Her kiz boyle mi?
Neden bazı babalar kızlarını sevmezler?
Bu duyguyu hiç bir zaman ogrenemiyez sanırım ya da esimizin babası belki sever onda görürüz.
Toplum bozuk değil mi?
yeni nesilde evlilik neden bu kadar öteleniyor ve neden nikah dışı sks normalleştiriliyor sırf bir şeyleri helal yaşamak istediğimiz için neden evlilik delisi oluyoruz
Sevgilim illegal hayata döneceğini söyleyip beni itti, ayrılmakla doğru mu yapıyorum yoksa beklemeli miyim?
Şimdi bir yıldır sevgiliydik ama her gün beraberdik suyu bile benim içtiğimden içerdi tatlı oldu diye öyle ilgiliydi beni mutluluktan ağlatırdı. Benden önce illegal biriydi bana herşeyi anlattı benle olduğu süre boyunca...
Bekarlık sultanlık değil mi ya harika?
Azıcık aşım ağrısız başım 26. yaştan bildiriyorum
40 yaşına girdim çok yaşlıyım çok üxgünüm?
Çok üzgünüm siz nsptınız 40ts ne düşünüyordunuz? Dünysyı gezen emekliler gibi ol demeyin emekli değilim ayrıca 7 yaşında bir kızım 1 yaşında bir oğlum var. 40tan sonra hayat nasıl?
Kaynanam her haftasonu köye çağırıyor, onu üzmeden gitmek istemediğimi nasıl söylerim?
kaynanamı sevıyorum iyi ınsanlar fakat bır gun ıznımız var ondada köye gıtmek ıstemıyorum kendısı yaslı onu uzmekde ıstemıyorum her hafta oraya sankı gıtme zorunlulugumuz varmıs gıbı hıssedıyorum esım annesı arayınca...
Babam adimi degistirmeme karşı nasıl ikna edebilirim?
Babami cok seviyorum ve sayıyorum aramiz açılsın istemiyorum en iyi şekilde nasil anlatırım ilk çocuğumuzsun diyor annenle severek bulduk bu ismi sana diyor ama bu isme aidiyet duygusunu hissedemouorum 🥹 ne yapabilirim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer