31 yaşına geldim, ne evlilik var ne atama, hiçbir şeyi başaramamış gibi hissetmekle nasıl başa çıkılır?

31 yaşına geldim, ne evlilik var ne atama, hiçbir şeyi başaramamış gibi hissetmekle nasıl başa çıkılır?
Cevapla