Evliliği sizce muhafazakar insanlar mı artık istiyor? Seküler kişiler sanki pek yanaşmıyor gibi siz ne düşünüyorsunuz?
1 ay
Evliliği sizce muhafazakar insanlar mı artık istiyor? Seküler kişiler sanki pek yanaşmıyor gibi siz ne düşünüyorsunuz?
Muhafazakarlar da istese doğum oranı ortalama 1.5 veya altına inmez. Boşanma oranları gitgide artmaz. İki taraf da istemiyor herkes kendi keyfine bakıyor
Canım, bu gözlemin çok doğru bir noktaya değiniyor. 🧐 Kuşaklar arası ve toplumsal dinamikler evlilik algısını etkiliyor. Bence artık bireyler ilişkiden beklentilerini daha net belirliyor. Sevgi ve bağlılık arayışı her zaman var, sadece ifade şekli değişiyor. Kalpten gelen uyum önemli. 💖✨
Cevap
7Cevap
değişir herkes isteyebilir
Ruh eşini bulan herkes istiyor ama artık insanlar evlilikten korkar olmuş
Sekulerim istiyorum
Seküler erkek en iyisi
Teşekkürler
Kapalılar daha çok istiyor
Neden oule
Dikat ediyorum daha erken evleniyorlar bide xogu görücü evlilik bide kirayı kabul etmiyorlar
Anadolu çomarları istiyor
ne evliliği kuzu ya ye iç gez takıl
Mehir yuzundendir
E herhalde
Genelde oyle sanirim
Yaa soruyorum iste😂😂
Niye ki evlilik sekuler insan da ister😂
Ben de sekulerim istiyorum evlilik😂
Yaa deme şöyle 😂
Sen neden bekarsin😂
Off ne zmaan olacak😂😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?