Sizce sağlık çalışanlarına saldırmak olağan bir durum mu?

Avustralya'daki gibi bir sistemin Türkiye'de olmasını ister miydiniz?

Yani insan biraz muallakta kalıyor.
Geçenlerde Urfa'da yaşanan doktorun kafasına mermerle vurulma olayını biliyorsunuzdur belki. İnsanı derinden etkileyen bir durum. Doktorun hiçbir suçu olmadan böyle kötü bir muameleye maruz kalması cidden üzücü.
Ama şöyle bir şeyde var. Geçenlerde arkadaşım çocuğunu doktora götürmüş. Doktor muayene etmeden başka bir doktora yönlendirmiş. Arkadaşım da o zaman "hocam madem muayene etmiyorsunuz, fişi iptal edelim" demiş. Doktorun da düşüncesi bildiğin ticarethane mantığıyla düşündüğü için azarlayıp fişi de iptal etmemiş.
Peki sizce bu iki durumda haklı taraf kim?
Neden hep masum, suçsuz, fakir insanlar mağdur olmak zorunda?
Neden öküzün biri çıkıp doktora suçsuz yere saldırıp kafasını yarıp diğer doktor ise muayene etmeyip böyle bir tutum sergiler?

Sizce sağlık çalışanlarına saldırmak olağan bir durum mu?
Sizce sağlık çalışanlarına saldırmak olağan bir durum mu?
Cevapla