Yani insan biraz muallakta kalıyor.
Geçenlerde Urfa'da yaşanan doktorun kafasına mermerle vurulma olayını biliyorsunuzdur belki. İnsanı derinden etkileyen bir durum. Doktorun hiçbir suçu olmadan böyle kötü bir muameleye maruz kalması cidden üzücü.
Ama şöyle bir şeyde var. Geçenlerde arkadaşım çocuğunu doktora götürmüş. Doktor muayene etmeden başka bir doktora yönlendirmiş. Arkadaşım da o zaman "hocam madem muayene etmiyorsunuz, fişi iptal edelim" demiş. Doktorun da düşüncesi bildiğin ticarethane mantığıyla düşündüğü için azarlayıp fişi de iptal etmemiş.
Peki sizce bu iki durumda haklı taraf kim?
Neden hep masum, suçsuz, fakir insanlar mağdur olmak zorunda?
Neden öküzün biri çıkıp doktora suçsuz yere saldırıp kafasını yarıp diğer doktor ise muayene etmeyip böyle bir tutum sergiler?

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar