"Artık Doktor dövüyoruz" diyen vatandaş sosyal medyada gündem oldu! Sizce sağlık çalışanları neden şiddet görüyor?

Sokak röportajlarında yaşanan ilginç anlara yenisi eklendi. Bir vatandaşın '25 sene önce doktorlar bizi azarlardı. Şu an biz doktor beğenmeyip doktor dövüyoruz. Kızdığımız doktoru dövebiliyoruz. O rahatlıktayız. Daha bunun ötesi yok.' ifadeleri sosyal medyada tepki çekti.

Hekimler birliği kadın hakkında suç duyurusunda bulunmuş;

View this post on Instagram

"Artık Doktor dövüyoruz" diyen vatandaş sosyal medyada gündem oldu! Sizce sağlık çalışanları neden şiddet görüyor?
Cevapla