Sağlık çalışanlarına yapılan şiddet hakkında ne düşünüyorsunuz?

Ben bazılarının sonuna kadar hak ettiklerini düşünüyorum. Dokunulmazlıkları var gibi davranıyorlar.
Sağlık çalışanlarına yapılan şiddet hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla