Bir doktor adayı olarak bu mevzu kafamı çok kurcalıyor ülke genelinde vahşet içeren bir sürü haber alıyoruz ve bu vahşeti uygulayan caniler de tutanaklara yansıyan beyanlarında çok cesurlar ve bir kısım insan da bunlara ''e bazısı da hak ediyor şimdi'' deyip arka çıkabiliyorlar
Daha geçen bir acil serviste çalışan intörn bir arkadaşıma kadının biri ''senden doktor falan olmaz git başka meslek seç kendine'' deyip baya hakaret etmiş (ki işin ilginç tarafı arkadaşımın dediğine göre onunla ilgilenen de kendisi değil :D)
Bence sağlık hizmetine ulaşım ve bilgiye erişimin kolaylığı insanlarda bir şımarıklık doğurdu insanlar kendi kafalarındaki sağlık hizmetinin bir tık düşüğünü bile görse kıyameti koparıyorlar
Bu arada her doktorun da allame-i cihan olmadığını sizin gözünüzün içine 1 saniye bakıp teşhisi koyup bir ilaçla saniyesinde tedavinizi yapacak bir doktorun bırakın ülkemizde yeryüzünde olmadığını söylemek istiyorum
Not: Yorumlarda işi siyasete çekmeden gayet saygılı ve medeni bir anlayışla fikir beyan etmenizi rica ediyorum sizden
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer