Sağlık çalışanlarına şiddet konusunda ne düşünüyorsunuz?

Bir doktor adayı olarak bu mevzu kafamı çok kurcalıyor ülke genelinde vahşet içeren bir sürü haber alıyoruz ve bu vahşeti uygulayan caniler de tutanaklara yansıyan beyanlarında çok cesurlar ve bir kısım insan da bunlara ''e bazısı da hak ediyor şimdi'' deyip arka çıkabiliyorlar

Daha geçen bir acil serviste çalışan intörn bir arkadaşıma kadının biri ''senden doktor falan olmaz git başka meslek seç kendine'' deyip baya hakaret etmiş (ki işin ilginç tarafı arkadaşımın dediğine göre onunla ilgilenen de kendisi değil :D)

Bence sağlık hizmetine ulaşım ve bilgiye erişimin kolaylığı insanlarda bir şımarıklık doğurdu insanlar kendi kafalarındaki sağlık hizmetinin bir tık düşüğünü bile görse kıyameti koparıyorlar

Bu arada her doktorun da allame-i cihan olmadığını sizin gözünüzün içine 1 saniye bakıp teşhisi koyup bir ilaçla saniyesinde tedavinizi yapacak bir doktorun bırakın ülkemizde yeryüzünde olmadığını söylemek istiyorum

Not: Yorumlarda işi siyasete çekmeden gayet saygılı ve medeni bir anlayışla fikir beyan etmenizi rica ediyorum sizden

Sağlık çalışanlarına şiddet konusunda ne düşünüyorsunuz?
Cevapla