Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,9b cevap paylaştı.
kadınlar daha iyi fakat yeni öğrenmişi değil.. Araba kullanmayı 5 - 10 senedir zorlu trafikte devam ettiren.. Gayet tecrübeli oluyorlar.. Yeni öğrenmiş olanlar çok kötü yanında arabayla durunca bile eli ayağına dolaşıyor heyecandan.. Ödüm kopuyor üzerime sürecek veya arabamı göçertecek diye.. :((((((
İstatistiklere göre en çok kazanan yapan kişiler erkeklerdir. Bunun sebebi ise kendilerine olan güvenleri sayesinde rahat olmaları ve hız yapmaları. Oysaki kadınlar bu konuda daha dikkatlidirler.
sanayide hurdaya dönen araç sahiplerini bide sigorta şirketleri ödemelerine bakmak lazım kaç kaza erkek kaç kaza kadın sürücüler tarafından yapılmış...
Bahsi geçen araştırma kadınların refleksi yüksek diye daha iyi kullanma potansiyelleri var şeklinde ama öyle bir durum söz konusu değil. Özgüven eksiklikleri olduğu için araç içinde kötüler, erkekler daha iyi
benim önüme korna çalıp haber vermeden direksiyon kıran ve zamanında fren yapmasam neredeyse kazaya sebebiyet verecek birkaç tane karı sürücü oldu erkekler daha iyi sürücüdür
ön yargılı olmak istemem tamam kadınlar iyi şöfurdur yalan yok ama erkekler kadar pratik ve cesur kullanmıyorlar aracları zira ne zaman önumde çok yavaş giden biri olsa dikkkat ediyorum şöfuru genelde kadın oluyor
En İyi Cevaplar