Çiftler önceden anlaşmış olsalar dahi, eğer ki sonradan kişi eşiyle yalnız yaşamak isterse ama eşi onu ailesiyle yaşamaya mecbur bırakırsa, bu durum boşanma sebebi sayılıyor. Eşinizin ailesiyle yaşamayı kabul eder misiniz? Bu sebepten dolayı eşinizden ayrılır mısınız?
Eşin ailesiyle aynı evde yaşamak boşanma sebebi! Eşinizin ailesiyle birlikte yaşar mısınız?
Birkaç tanıdığım aynı evde. Boşanan falan da yok. Bende aynı binadayim. Henüz bende boşanmadim. Hoşgörü ve yapı meselesi biraz. Kendi annen birşey dese güzellikle karsilarsin onun ailesi dese cıngar çıkar. Mesala bu on yargiyla yaklasimdir. Yani kişiden kişiye değişir aileyle yaşama sekli
ben anlamıyorum ben yasayamam onu mu cekıcem hızmet mı edıcem bılmem ne nıye evlenıyosun o zaman evlenınce sadece bı adamla evlenmıyosun bosanmak ıcın her sey de bahane uretılıyo her sey hafıfe alınıyo ne bu ya cocuk oyuncagı degıl hos da degıl yaslanınca aynı seyler senın de basına gelırse konusulursa o zaman ne yapmayı dusunuyolar merak edıyorum dogrusu.. gereksız trıplere gerek yok..
Eger bu durum geçiciyse maddi anlamda bir zorluktan bir sürelik bir şeyse kabul ederim tabiki. Eşim ve ailesi sonuçta. Ama bir ömür kaldırabilir miyim bilemiyorum asd
Aynen çok iyi ne onlar beni kendi kizlarindan ayirt ediyolar tanidiklari günden beri ne ben onları kendi ailemden ayırt ediyorum. Anlaşmazlık illaki olduğu oluyo kimse olmaz diyemez ama ordada dengeyi eşim kuruyo 😊 beraber yaşaman hariç sanada böyle insanlar nasip etsin Allah 😊
En İyi Cevaplar