Otururum yani iyi anlascaksam ki genelde. insanlarla iyi anlasirim fazla bir sorun olmadigi surece otururum daha guzel. olur ailecek ama gene de esimle ayri evde de oturmak isterim sonuçta :) yani cok sorun degilse ayri ev isterim ama annesi babasi ile. de otururum :) insan yemiyolar ya :d
123 Yorumla- +1 yıl
Bencede oturursun iyi anlasirsin🙂İnsanlar ile iyi anlastigin belli oluyor zaten seni tanıyan herkes bunun farkına varır🙂Bence sorun olmaz şahsen ben eşime laf ettirmem ailem eşime laf ettiği an çıkarım zaten ayrı eve çok şükür ev gecindircek gücüm var🙂İnsanın sevdiği varsa çöplük saray olur çöplük insan sevdiğinin yanında olduktan sonra önemli değil sevginin gücüne inanırım ben 🙂tabi bende eşimle ayrı evde yaşamak isterim zaten daha rahat olur rahat hareket ederiz geniş aile olunca kısıtlamalar olur mecburen ailemin yanında eşimi opemem yani utanırım 😀Bence çok sorun olmaz bende ayrı ev istiyorum zaten 😀bende eşimin ailesi ile oturum valla gelsin başımın üstünde yeri var bir ömür bakarım hiç laf etmeden 😀
- +1 yıl
dimi insan yemiyorlar ya aynen öyle zaten yerlerse ağzının payını veririm kendi aileme ama eşimin ailesine karışmam eşim bilir ona söylerim o halleder eşimin ailesi eşime laf ederse o başka haddini bildiririm kendi ailemde olsa laf eden haddini bildiririm... Görüşün için teşekkür ederim... Ağzına yüreğine ellerine sağlık..
- +1 yıl
Teşekkür ederim :) evet iyi anlasirim ben severim ya gelin kaynana filan oyle oturup kendi kizumis givi sevcekse neden olmasin ki ama hor görüp gelin gibi davrancaksa da sabrederim ama bir yere kadar tabikide ayri daha iyi daha rahat hareket edersin dediğin gibi esinle utanirsin dogru yani :) öyle :)
- +1 yıl
Rica ederim 🙂Tabi kendi kızı gibi sevecek ben eşimin ailesini öz ailem gibi severim zaten hor görüp gelin gibi davranisa bir gün daha durmam ki ben hemen ayiririm evi çıkarım ayrı eve🙂Sabretmen sabrederim demen ayrı güzel ki zaten ben sevdiğimden sabretmesini beklemem çıkarım ayrı eve 🙂Ayrı ev daha iyi ama aile ile de oturabilir ki bende ayrı ev isterim hayırlısı
- +1 yıl
EyvAllah cümlemiz için 🙂Öyle yaparım tabi bizde söz senettir ağzımızdan ne çıkarsa o🙂Amin İnşAllah cümlemizin gönlüne göre versin Rabb'im 🙂Senin kalbinde öyle karşılıklı senin güzelliğin 🙂Ben buldum zaten birini hayırlısı artık 🙂
- +1 yıl
Buldum derken bulmuş gibiyim sanki tam bulmadım yani ama istediğim biri var şu an zmaanla inşAllah hayırlısı olsun Ne güzel dua ettin sen şimdi Amin inşAllah zaten sen gelmezsen olmaz ki😅😅
- +1 yıl
Sensiz düğün olmaz kamber kim ki 😅Davet ederiz milleti seni niye davet edim ben 😅Hihi hayırlısı inşAllah cümlemizin hakkında 🙂
- +1 yıl
Yoo seni davet etmicem tabiki 😅Ben kamber olurum ne ki o 😅Amin amin
- +1 yıl
Düğün yok ki o zman, gelmene gerekte yok🙂
- +1 yıl
Yapılmaz tabi iptal ederim bütün organizasyonu sen yoksan bende yokum 😂😂😂
- +1 yıl
Gelin gelmezse eder düğünü ben kiminle yapicam 😀😀😀
- +1 yıl
Bilmem ki daha gelin yok ortada 😅
En İyi Cevaplar
+1 yılAyrı ev şart. Kalabalık bir aile içinde yaşayamam ben. Sadece eşim ve bana ait bir ev olmalı.
23 Yorumla- +1 yıl
Rabb'im gönlüne göre versin... Ayrı evi bende isterim eşim ve bana ait olsun... Hayırlısı... Görüşün için teşekkür ederim...
- +1 yıl
Allah seninde gönlüne göre versin...
Rica ederim, ne demek. - +1 yıl
Amin inşAllah... EyvAllah iyi günler...
+1 yılKesinlikle hayır asla rahat edemem ! Ne kadar az insan o kadar mutluluk ! EŞİM VE BEN BAŞKA KİMSE PUHAHAAHAHAH ! Dalga geçmiyorum nefret ederim kalabalık ortamlardan da ailelerden de ne kadar az kiş o kadar iyi !
31 Yorumla- +1 yıl
Görüşün için teşekkür ederim
+1 yılaynı evde yaşayamam kardeşim..
11 Yorumla- +1 yıl
EyvAllah abi hoşgeldin soruma.. Bende aynı evde yaşamak istemem ama ne olur bilinmez egerki eşimin ailesi bakıma muhtaç ise birlikte yaşarım öz annem gibi babam gibi basimin üstünde yeri var... Görüşün için teşekkür ederim abi... İyi geceler
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
+1 yılDurum müsaitse, sıkıntımızda yoksa ayrı ev olması elbetteki daha iyi. Sonuçta bir kere evlenilir değil mi en güzel aylarımızı, yıllarımızı beraber geçiricez daha cok vakit geçirelim birlikte daha rahat uyuyalım, uyanalım.
21 Yorumla- +1 yıl
Ağzına yüreğine ellerine sağlık tabiki haklısın kesinlikle öyle zaten bende ayrı evde yaşamak isterim rahat rahat evde dolaşmak uyumak uyanmak.. Görüşün için teşekkür ederim..
+1 yılya herkes ayrı eve çıkmak ister ama ailenin durumu iyi değilse ve zor durumdaysalar tabiki otururum ne olcak ki yani
31 Yorumla- +1 yıl
Ağzına yüreğine ellerine sağlık ne güzel yazmışsın helal olsun sana 😀 Görüşün için teşekkür ederim...
+1 yılbenim için farketmez tabikide daha rahat olurum eşimleyken ama gerekiyosa eğer eşimin ailesiylede otururum makara muhabbet kalabalık aile olur
13 Yorumla- +1 yıl
Ne güzel kesinlikle daha rahat olur sadece eşinle, bende öyle hem eşimin ailesinin başımın üstünde yeri var ömür boyu bakarım ben gik demem mutlu da olurum önemli olan sevgi saygi huzur, muhabbet makara girgir samata geniş ailede iyi yalnız olmaz başka ama şartlar işte... Görüşün için için teşekkür ederim... iyi günler
- +1 yıl
önemli değil iyi günler
- +1 yıl
EyvAllah
+1 yılaynı evde şu şekilde oturulur yaşlı bakıma muhtaç ailelerimizi yanımıza alarak onun dışında ayrı ev tercihim her şekilde geniş aile olunuyor
114 Yorumla- +1 yıl
EyvAllah abla ağzına yüreğine ellerine sağlık süper yazmışsın kesinlikle öyle katılıyorum... Görüşün için teşekkür ederim...
- +1 yıl
rica ederim benim düşüncem böyle☺
- +1 yıl
Süpersin abla cansın vallahi helal olsun sana benim düşüncem de öyle 😊 Evli mısın abla?
- +1 yıl
sağol yok kardişim bekar takılıyorum😂😜
- +1 yıl
Rica ederim abla yaşın 30 mu peki? Bende bekarım abla ev kredim var onu bekliyorum inşAllah dört sene sonra düşünüyorum evlenmeyi bekarlık iyi değil be abla durumum olsa şimdi evlenirim çoluk çocuk istiyorum
- +1 yıl
inşAllah hakkında hayırlısı olsun zamanını bekle evet yaş 30😂
- +1 yıl
eyvAllah abla tam yaşın valla bekleme daha fazla evlen gitsin evlen abla, Amin inşAllah ablacim, sen niye evlenmedin abla çıkmadı mı karsina biri sen mi beğenmiyorsun ya da evlenmek mı istemiyorsun?
- +1 yıl
evlen gitsin ne demek len iş evlenmekte değil sürdürmek mesele kısmet şu ana kadar düşünmedim
- +1 yıl
Ne bilim abla içimden geldi 😀zaten ben evlenince sürdürürüm her türlü, hayırlısı abla kısmet insanın elinde olan birşey bence
- +1 yıl
orasını Allah bilir kardişim hayırlısı
- +1 yıl
İllaki abla da karşına biri çıkar istemezsen nasibini tepmis olursun yani Hayırlısı abla başka sorularıma da gel söz eig sana vericem iki tane soru sordum gel birine abla Allah a emanet ol iyi günler abla
- +1 yıl
sağol kardişim teşekkür ederim her şey nasip
- +1 yıl
EyvAllah abla Rica ederim haklısın iyi akşamlar 🙂
+1 yılOtururum çünkü zaten babasız büyüdüm annem de 16 yaşındayken kansere yakalandı hep uzaktı içimde daima bir aile hasreti var 😞
11 Yorumla- +1 yıl
EyvAllah... Bende babasız büyüdüm babamı hiç görmedim... Bilirim nasıl olduğunu... Rabbim şifa versin annene... Benim de aile hasreti var içimde... Görüşün için teşekkür ederim.. İyi günler
+1 yılAnnesiyle anlaştığım adamla evleneceğim.
Annesiyle anlaştığım için birlikte yaşayabiliriz.13 Yorumla- +1 yıl
EyvAllah ellerine sağlık kısa ve net süper yazmışsın... Görüşün için teşekkür ederim...
- +1 yıl
sağ ol
- +1 yıl
Sende sağol ve sağ ol...
+1 yılben otururum yani samimi bir ortam eşim isterse eğer beraber yaşayalım okey
17 Yorumla- +1 yıl
Ne güzel ya bravo helal olsun sana 😀Zaten belli bir süre sonra kendi evinize çıkarsıniz😀Peki sevgilin sevdigin varmı? Görüşün için teşekkür ederim
- +1 yıl
Var gibi
- +1 yıl
Ne güzel Rabb'im huzur ve mutluluk yağmurları yağdırsin üzerinize hayırlısı olsun olur inşAllah
- +1 yıl
Çok sağol 😊
- +1 yıl
Rica ederim iyi geceler
- +1 yıl
İyi geceler
- +1 yıl
eyvAllah kardeşim
Hayır , zaten kendim de yalnızlığı seviyorum. Az insan bol huzur.
23 Yorumla- +1 yıl
Peki, bende yalnızlığı seviyorum kuru kalabalıktansa yalnızlık daha iyi... Az insan bol huzur değil... Bir gün anlarsın... Görüşün için teşekkür ederim... İyi günler
- +1 yıl
EyvAllah... Doğrudur... Herkesin huzuru kendine...
Yapamam ne kendi ailemle nede hanımin ailesiile aynı evde duramam ben olmaz ters yani
11 Yorumla- +1 yıl
EyvAllah görüşün için teşekkür ederim... İyi günler
Ayyyy resimdekiler harika 👍 Ama tercihim cekirdek aile ☺
13 Yorumla- +1 yıl
Eyvallah aile şerefi filminden resim... Bende çekirdek aile olmak isterim ama imkanlar düşmez kalkmaz bir Allah... Görüşün için teşekkür ederim...
- +1 yıl
👍👍👍
Ben çok seviyosam otururum ki bir ihtimal benim için öyle olucak sanırım
13 Yorumla- +1 yıl
Sevmenin azı çoğu yok be kardeş.. ya çok seveceksin ya da hiç... Hayırlısı olsun senin için.. Görüşün için teşekkür ederim.. İyi günler
- +1 yıl
Rabb'im huzur ve mutluluk yağmurları yağdırsin üzerinize... EyvAllah...
+1 yılevleri ayırmak iyidir. istenildiği zaman ziyaret edilir.
11 Yorumla- +1 yıl
Evet evleri ayırmak iyidir tabiki bende ayrı ev isterim ama imkanlar ne olacağı belli olmaz ev kirası İstanbul'da 800 lira 1000 lira ev almak çok zor çok şükür ben kredi ile aldım dört senem kaldı hayırlısı 🙂 Görüşün için teşekkür ederim..
Gizli Üye(25-29)+1 yılEğer hizmetçi muamelesi görmeyeceksem fark etmez? :'D
11 Yorumla- +1 yıl
Ben hizmetçi veya yardımcı ya da köle almıyorum ki sevdiğimi, lafta ettirmem ederlerse zaten ağızlarının payını veririm, laf ettiği zaman zaten evi ayiririm direk... Görüşün için teşekkür ederim... İyi günler
+1 yılBen yaşamam ki zaten sevgilimle şuanda bile ayrı bir evimiz var
13 Yorumla- +1 yıl
Olabilir normaldir... Ne güzel senin adına... Görüşün için teşekkür ederim
- +1 yıl
rica ederim 😊
- +1 yıl
EyvAllah 😊😊
+1 yılOturmak istemem seks yaparken utanırım çok ses çıkar
10 Yorumla
+1 yılBen istemem heralde ya
21 Yorumla- +1 yıl
Ben de istemem normal de ama imkanlar işte düşmez kalkmaz bir Allah... Görüşün için teşekkür ederim iyi geceler
Ne kadar iyi olursa olsun aynı ev olmaz
11 Yorumla- +1 yıl
Aynı ev olur ayrı ev daha iyi daha rahat olur o baska... Görüşün için teşekkür ederim...
+1 yılBen tipsizim evlenemem hacı.
13 Yorumla- +1 yıl
her yerde bu görüşü atıyorsun Rabb'im gönlüne göre versin inşAllah... Görüşün için teşekkür ederim...
- +1 yıl
Yok kanka gönlüme göre vermesin. Seri katil falan çıkar beni de öldürür. Ben çok edepsiz hayasız şerefsiz ve karaktersiz bir insanım.
- +1 yıl
EyvAllah kardeşim tipsiz filan değilsin resimdeki sensen eğer... Böyle bir insan görmedim dürüst olduğun için teşekkür ederim... Tipinden hiç öyle görünmüyorsun ama neyse... İyi geceler kardeşim
- Kişilik & Karakter konusunda 5,1b cevap paylaştı.
+1 yılkeşke her şey filmlerdeki gibi olsa...
15 Yorumla- +1 yıl
Ben filmleri aratmam yasatirim fazlası ile... Filmlerden bile daha güzel olur... Görüşün için teşekkür ederim... İyi günler
- +1 yıl
hayaller ve hayatlar...
- +1 yıl
Benim hayallerim hayatım...
- +1 yıl
aynen
- +1 yıl
EyvAllah abla iyi akşamlar
+1 yılbelli bir süre kalirim
13 Yorumla- +1 yıl
Peki teşekkür ederim bende zaten belli bir süre isterim toparlayana kadar... Görüşün için teşekkür ederim.. İyi günler
- +1 yıl
rica ederim iyi gunler
- +1 yıl
EyvAllah...
otururum dermisim hihii😜
11 Yorumla- +1 yıl
EyvAllah... Görüşün için teşekkür ederim... İyi günler
+1 yılesimi seviyorsam belli bir süre kalırım
13 Yorumla- +1 yıl
İnsan sevmediği biri ile evlenir mi ki, tabi seveceksin... Ben de zaten belli bir süre toparlayana kadar hayat herkese eşit değil adil değil... Görüşün için teşekkür ederim... İyi günler
- +1 yıl
sevmeyerek evlenen çok insan var
- +1 yıl
evet haklısın olabilir ben kendimden pay bicerim ben öyle bir evlilik yapmam sevmediğim kişi ile yuva kuramam ki zaten ben de ayrı ev isterim eşimle yalnız olmak evi çekip toplamak isterim eşimde evinin kadını olsun istediği gibi yapsın herşeyi
Kişilik & Karakter konusunda 760 cevap paylaştı. belli bir süre sonra sıkar be
14 Yorumla- +1 yıl
Hekes herkes değildir.. Senin icin oyle olabilir... Görüşürün icin teşekkür ederim... İyi günler
- +1 yıl
Estağfurullah kardeşim sinir degil, sinirlenmedim 😅Saygı duydum aksine olabilir normaldir herkes farklı düşünebilir
+1 yılRahat edemem.
11 Yorumla- +1 yıl
evet haklısın bende rahat edemem normal ayri evde olduğu gibi olmazsın... Görüşün için teşekkür ederim
+1 yılevet ayrı evde oturmak şart
11 Yorumla- +1 yıl
EyvAllah... Görüşün için için teşekkür ederim.. İyi günler
yalniz oturmayi tercih ederim
11 Yorumla- +1 yıl
Bende öyle ederim ama imkanlar işte... Görüşün için teşekkür ederim... İyi günler
Oturamam ben kimseyle.
11 Yorumla- +1 yıl
EyvAllah görüşün için teşekkür ederim... İyi günler
Cok seviyosam olabilir
11 Yorumla- +1 yıl
Olmadı ki bu şimdi sevmenin azı çoğu mu var ya çok seveceksin ya da hiç ortası yok bunun... Görüşün için teşekkür ederim... İyi günler
+1 yılParasi varsa birlikte tabi
13 Yorumla- +1 yıl
Görüşün için için teşekkür ederim..
- +1 yıl
içkurusu gibi olur öyle de
- +1 yıl
Kendi görüşünde bildir bilader iç kurusu ne
Gizli Üye(36-45)+1 yılOturmam 😂Anca yalı falan ise belki
111 Yorumla- +1 yıl
EyvAllah ablam... Rabbim sana cebi kabarık birini nasip etsin... Görüşün için teşekkür ederim.. İyi günler
Cevap sahibi+1 yılİnan olsun önce tabi zengin de olsa fena olmaz sağol 😊
- +1 yıl
EyvAllah abla.. Olur inşAllah... Tabi genel olarak herkes zengin ister... Zengin biri gelir karşına bir gün eğer ki mutsuz olursan seni uzerse yine yaz buraya... Para ne kadar mutlu edebilir ki?
Cevap sahibi+1 yılBak dikkat et önce adam olsun insAn olsun dedim illa zengin demedim olsa fena olmaz dedim ✋️
- +1 yıl
EyvAllah abla o zman başka... Tamammm da fakir olsa oturmazsin yani adam olsa ayrı ev alamasa ne olcak peki?
Cevap sahibi+1 yılAynı evde yaşamak çok Zor
- +1 yıl
aynı evde yaşamak zor evet haklısın ama imkansız değil bence bana sorarsan bende ayrı ev isterim rahat rahat sadece eşim ile olmak
Cevap sahibi+1 yılAynen dediğin gibi 👍
- +1 yıl
eyvAllah gönlüne göre olsun inşAllah abla iyi geceler
Cevap sahibi+1 yılSağol 😊Seninde işallah iyi geceler
- +1 yıl
Amin aminnn 😊 Teşekkür ederim
+1 yılAsla!!!
21 Yorumla- +1 yıl
Peki görüşün için teşekkür ederim... İyi günler
Ayrı
15 Yorumla- +1 yıl
Bende ayrı ev isterim normalde ama imkanlar zaten durumumu bekliyorum evlenmek için ayrı evde oturabilmek için daha rahat ve iyi olur ama eşimin ailesi bakıma muhtaç olursa başımın üstünde yeri var öz ailemden ayirmam zaten babamı hiç görmedim baba demek isterim inşAllah kısmet olursa 🙂 Görüşün için teşekkür ederim
- +1 yıl
Amin inşAllah çok isterim hiç baba diyemedim ben, insanlara güvenmek zor ama ben güveniyorum herkese hata yapana kadar ki her insan hata eder hata işleyenlerin en hayirlilari tövbe edenlerdir Rabbim tövbe edenleri sever hadisi şerif ihanet olmadıktan sonra hataların bir önemi yok 😊
- +1 yıl
EyvAllah inşAllah 😊
Ev üstüne ev kurulmaz
13 Yorumla- +1 yıl
Haklısın evet ama imkanlar var birde kısıtlı imkanlar imkanı olmayanlar... Ev alamadı sana diye vazmigececeksin? Görüşün için teşekkür ederim... İyi günler
- +1 yıl
Eyvallah Rica ederim...
+1 yılAyri ev şart
11 Yorumla- +1 yıl
Bence şart değil... Görüşün için teşekkür ederim...
+1 yıloturmam
11 Yorumla- +1 yıl
bende oturtmak istemem daha rahat olmak için ama gerekirse otururm düşünmeden eşimin ailesinin başımın üstünde yeri var... Görüşün için teşekkür ederim...
Kusiym mi
11 Yorumla- +1 yıl
Ben naptim ki şimdi abla 🤔🤔
+1 yılev üstüne ev olmaz
15 Yorumla- +1 yıl
Haklısın evet ama imkanlar var birde kısıtlı imkanlar imkanı olmayanlar... Ev alamadı sana diye vazmigececeksin? Görüşün için teşekkür ederim... İyi günler
- +1 yıl
gerekirse ev kirasını ben öderim.. yine de ayrı eve çıkarım
- +1 yıl
eyvAllah be helal olsun sana ama bizim gibileri bunu kabul etmez edemez zaten benim durumum çok kötü değil ayrı eve çıkmıyorum çıkamıyorum şu an aileme bakiyorum bırakamam onları ama kardeşim askerde o gelsin kendi evime cikacam hanim eş parası ile kiraya çıkmam ben 😀Rabbim gönlüne göre versin inşaAllah maşAllah sana
- +1 yıl
İnşallah, teşekkür ediyorum
- +1 yıl
Amin inşAllah Rica ederim 🙂
+1 yılİstemem oturmam
11 Yorumla- +1 yıl
Bende ortumak istemem ama gerekirse otururum eşimin ailesinin başımın üstünde yeri var... Görüşün için teşekkür ederim...
- Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılOturmam asla.
12 Yorumla- +1 yıl
EyvAllah görüşün için teşekkür ederim... iyi günler
- +1 yıl
Rica ederim iyi gunler
+1 yılayrı isterim
13 Yorumla- +1 yıl
bende ayrı ev isterim ama imkanlar işte ne olacağı bilinmez... Görüşün için için teşekkür ederim
- +1 yıl
rica
- +1 yıl
EyvAllah
Hayır oturmam
13 Yorumla- +1 yıl
Hayırlısı Rabb'im gönlüne göre versin... Görüşün için teşekkür ederim...
- +1 yıl
EyvAllah 😊😊
Oturmma
11 Yorumla- +1 yıl
EyvAllah... Görüşün için teşekkür ederim... İyi günler
Oturmam
11 Yorumla- +1 yıl
EyvAllah abi görüşün için teşekkür ederim...
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
En İyi Cevaplar