Hayatımda her şey yerinde sayıyor ne yapacağımı bilmiyorum ben nolucak?

Depresyonlarim hayal kırıklıklarim acılarım bunlari içimde yaşarken bir yandan hayat devam ediyor.. üniversite öğrencisiyim ailem benden nefret ediyor zorbaliklar baskılar şsiddetler. hepsinden önce annemle hiçbir iletisimim yok neredeyse her gün de ozguvenimi kırıyor sürekli sinirli kaşları çatık ve kavgaliyiz. ben de okul dışında hiçbir şey yapmıyorum hep evdeyim hep yatagimdayim hatta evde ev işi ve yemek bile yapmaya merakım yok kafam çok dolu cunku ve ailem daha da doldurmaya ugrasiyor. okul dışında hiçbir şey yok hayatımda okul bile yok diploma için gidiyorum çok bunaldım çok zor geldim bu günlere düşe kalka üstelik benim düşmanım ailem oldu bu süreçte.. yani arkamda kimsem yok ve çok yoruldum desteğe ihtiyacim varken onlar daha da canımı burnuma getirdiler
Hayatımda her şey yerinde sayıyor ne yapacağımı bilmiyorum ben nolucak?
Cevapla