Ailem kardeşimle benim aram da ayrım yapıyor sizce bu doğrumu?

o onları rezil etsede ondan iyisi güzeli yok ne yapsa poh pohluyorlar aramızda 2 yaş var ama ben büyügüm ya ondan her fedakarlıgı ben yapmak zorundayım sen ablasın kardeşine bak sev koru diyorlar ama kardeşim saygısız terbiyesiz bir insan evde benle hiç konuşmaz aile fertlerine de aynısını yapıyor ama dışarıdaki insanlara gülücükler saçıyor ikili oynuyor ailemde bunun farkında ama yinede ona prenses gibi davranıyorlar ben ise hep ezilmeye çalışanım ayrımcılıkları diz boyu tek ayrım yapmadıkları şey para diger konularda ona karşı merhamet ve şefkatlıler onun yaptıgı hatalatrı ben yapsam bana şiddet gösterirler ne yapıcam bu evde bilmiyorum kurtulmak istiyorum
Ailem kardeşimle benim aram da ayrım yapıyor sizce bu doğrumu?
Cevapla