Biyolojik ailemi aramam sizce kendi aileme haksizlik mi?

Selam arkadaslar ben 7 yasinda cocuk sahibi olamayan bi cifte evlatlik verildim bugun yine olsam yine onlarin kizlari olmak isterdim onlari cocuklari oldugum icin cok ama cok sansliyim oz ailemi depremde kaybettim 6 yasindaydim ve 1 yil icinde kaldigim yuvada beni hemen evlatlik almak isteyen insanlar cikti , biyolojik kardesim yok fakat yinede e devletten akrabalarimi arastirmak istiyorum fakat bisey bulabilir miyim ustelik kendi aileme bu haksizlik mi
Biyolojik ailemi aramam sizce kendi aileme haksizlik mi?
Cevapla