Annem diger kardeşlerimden hep farklı davrandı bana hep bütün işleri ben yapıyorum ortancayım ablamda bazen yapıyor bazen yapmıyor ben yapmadığım zamanlar çok üstüme geliyorlar ama ablam ya da kardeşim yapmasa onlara bişey denmiyor kardeşim de 18 yaşında ona ragmen bütün işler benim üstümde o kadar doldum ki nereye çarpsam kime anlatsam diye içim içimi yiyor çok yoruldum 20 yaşındayım kendimi 40 yaşında hissediyorum geçen hıçkıra hıçkıra anlattım derdimi hepsine ne var ya işlediğinde diyip acımadılar kardeşim burun ameliyatı oldu bütün yemeklerini yaptım tek başıma yine işleri gördüm ama kardeşim bana sende insanlık yok dedi çünkü ben onla ilgilenmemiş yemegini yaptım yedirdiler ben kimseye yaranamıyorum ya yoruldum napıcagımı bilmiyorum 😔😔
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bende seninle aynı şeyi yaşıyorum aynı şekilde arkadaşım seninle birebir aynı şekilde oda ortancı ablası abisi kardeşi kimse bir şey demez bütün yük onun üzerindedir ben sana onun yaptıllarını anlatayım belki bi faydam dokunur öncelikle eğer imkanın varsa ağlıyıcak bile olsan git ailenin yanında ağlaya ağlaya ne hissettiğini anlat benim arkadaşım bi işe girdi evden uzaklaştı seninde bu şekil bi imkanın varsa onuda deneyebilirsin ama bence duygularını onlara anlatmak her zaman daha mantıklı ben buna hiç cesaret edemedim ve hala kimse duygularıma önem vermez ama arkadaşım ailesine ağlaya ağlaya neler hissettiğini anlattığında ailesi çok daha iyi davranmaya başladı bence sende öyle yapmalısın...
Kaç kere açıkladım agladım ama hiç anlamadılar herzaman yaptığın işde ne var dediler önüne gelen beni kullanıyor çok aglamak istiyorum yapamıyorum evde görürler diye çünkü acımıyor lar her agladıgımda dalga geçiyorlar iş arıyorum ama bulamıyorum ünüversiteye gidicem inşallah tercih yapmıştım o da olmadı 2. Tercihe kaldı artık uzaklara gitmeye karar verdim belki degeri mi bilirler 😔
Umarım gidebilirsin gerçekten aile evinden uzaklaşmak çok iyi gelicektir hani pek bir tavsiyede verilmiyor bu durumda elden bir şey gelmiyoe kendi evimiz sonuçta ama umarım universiteye gidebilirisn
Teşekkür ederim inşallah kaç senedir yavaş yavaş bu duruma alışmaya çalışıyorum sevgilim var tek iyi gelen biri var hayatımda anca onun sayesinde iyi olabiliyorum
Ne kadar şanslııınn en azından hayatında iyi bir şey varr ben evden bile çıkmıyorum neysee her şey senin için güzel olur umarımm
İnşallah seninde Allah gönlüne göre versin Bi derdin varsa anlatabilirsin belki iyi gelebilirim sana
Yani anlatabilirim ama burdan okuyabiliyor ya herkes böyle anlatmasam sorun olmazsa
Bence dök içini konuşalım zaten silicem bu sorumu merak etme
Anlatayım o zamann
Nerden başlasam bilemiyorım aslında ama 19 yaşındayım bu yaşıma kadar hep ailem baskıcıydı özellikle annem hep 18 yaşına geleyim kurtulcam 19 yaşıma geleyim geçicek diye diye avuttum kendimi her neyse işte bi şekilde geçti gitti yıllar ben çok sosyal birisi değilimdir yaşıma göre fazla olgunum lisede 1 arkadaşım vardı lise bitti birde çocukluk arkadaşım vardı sadece iki arkadaşım var ilk başlarda her şey iyiydi birisiyle çok çok yakındım ama oda başka arkadaşlarını görünce hep beni 2. Plana atardı hala da öyle işe başladı her ikiside şu an yanlızım hep hiç görüşmüyoruz haftada bir kez çağırırlarsa çıkıyorum ki hiç brni de çağırmazlar hep ben çıkalım mı derim her gün evdeyim sadece eski dizileri felan izleyerek zaman geçiriyorım çoö yüzeysel anlattım üni kazandım 1 ay sınra gidivem ama heycanlanamıyorum bile
Hani hayatımda güzel olduğunu düşündüğüm şeylere bile hissim yok beni 8 gibi dışarı çağırıyolat ailem 10 da evde ol diyor günlerce sadece temizlik yapıp yatıyorum sadece 2 saat dışarı çıkabiliyorum depresyon belirtilerimin çoğu var bilmiyorum yani yeni insanlar istiyorum
Aynı şeyleri yaşıyormuşuz benimde okulda arkadaşım oldu kazık attı ve şu an hiç arkadaşım yok Bi sevdigim var sadece ona bile bu dertlerimi anlatamıyorum kimseyle muhabbet edemiyorum çok ezerek büyütüller beni konuşurken bile heyecanlanıp konuşamıyorum ailemden kaynaklı oldu seni çok iyi anlıyorum inşallah iyi yerlere gelirsin iyi insanlarla karşılaşırsın peki ne kazandın üniversite ögrenebilirmiyim sorun degilse
Çok zor oluyor ya kimseye hiçbir şey anlatamamak bir tane sanal arkadaşım var ona anlatabiliyorım sadece yanımdaki hiç kimse anlamıyor ne kadar anlatsam da anlamıyorlar
Kütahyayı kazandım
Öyle cidden bu gün actım bende bu hesabı çünkü artık çok doldum sevgilime anlatsam ilerde evelnirsek başıma kakar diye anlatamıyorum solugu burada aldım çok iyi geldin bana ilk defa herşeyi söyleyebildim
Ne kazandın peki bölüm olarak
Bende konuşucak bunları anlatıcak birisini aradım hep burada konuşmak banada iyi geldi teşekkür ederim
İç mimarlık kazandım
Yanlış anlamazsan bir şey sormak istiyorım sevgiline anlatamama nedenin onun anlayışla karşılamaması mı çünkü ne olursa olsum senin yanında olması gerekir
Ne demek mutlu oldum
Allah yolunu açık etsin
Tabi öyle canım bazen küçük sorunları anlatıyorum mutsuz oldugumda beni anlıyor hiçbirşeyi takma kafana diyor kimsenin seni üzecegine izin verme diyor ailemi anlatınca anlıyor bişey diyemiyor pek benim ailem olunca kaç kere agladıgımı gördü benle agladı 2 seneden fazla oldu birlikteliğimiz Bi kere üzdügünü görmedim ama ablam evlilik yaptı ve boşanıcak ablam ailesiyle ilgili sorunlarını anlatmış ve sonra başına kakmış ablamın bende bundan korktuğum için ailemi kötülemek istemiyorum
Teşekkür ederim srninde
Anladım çok mutlu olun umarım yaa
İnşallah senide mutlu eden biri çıkar karşına
Teşekkür ederimm
Ne demek
Hep öyle olur biri veya birileri baskın olur.
Baskı gibi degil ayrım yapıyorlar ben her dediklerini sözlerinden çıkmadığım için beni eziyorlar digerkeri kafalarına göre yaşıyor
Allah yardımcın olsun
Sagol
Davranmasınlar