Ailem bana ve kardeşlerime farklı davranıyor?

Annem diger kardeşlerimden hep farklı davrandı bana hep bütün işleri ben yapıyorum ortancayım ablamda bazen yapıyor bazen yapmıyor ben yapmadığım zamanlar çok üstüme geliyorlar ama ablam ya da kardeşim yapmasa onlara bişey denmiyor kardeşim de 18 yaşında ona ragmen bütün işler benim üstümde o kadar doldum ki nereye çarpsam kime anlatsam diye içim içimi yiyor çok yoruldum 20 yaşındayım kendimi 40 yaşında hissediyorum geçen hıçkıra hıçkıra anlattım derdimi hepsine ne var ya işlediğinde diyip acımadılar kardeşim burun ameliyatı oldu bütün yemeklerini yaptım tek başıma yine işleri gördüm ama kardeşim bana sende insanlık yok dedi çünkü ben onla ilgilenmemiş yemegini yaptım yedirdiler ben kimseye yaranamıyorum ya yoruldum napıcagımı bilmiyorum 😔😔

Ailem bana ve kardeşlerime farklı davranıyor?
Cevapla