bence yapılıyor özellikle de ilk çocuğa ikinci çocuk doğduğunda artık çocuk gözüyle bakılmıyor bile ikinci çocuğun sorumluluğunu ona da yükleyip onunda bir çocuk olduğunu unutuyorlar büyük çocuklar her zaman daha az sevilir daha doğrusu aile onu artık çocuğu gibi görmez yardımcı gibi görür çocuk gibi görülen çocuk gibi sevilen hep evin en küçükleridir büyüklere sürekli sorumluluk yüklerler ve küçükleri sürekli onlar daha çocuk diye el üstünde tutarlar bu ayrımcılık değil de nedir? sanki ilk doğmayı ben istemişim gibi bir de üstüme bir tane daha doğurup sorumluluklarını da bana veriyorsun ben de daha çocuğum ama beni çocuk gibi görmüyorsun bile... bunu supernatural izlerken daha iyi anladım Dean hep sorumluluk almak zorunda kalmış babasının takdirini almak için o ne derse sorgulamaksızın onu yapmış hayallerinden vazgeçmiş ama babası için hala en değerlisi Sam...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Hemde nasıl yapıyorlarrr
Asıl soru yapmayan var mıdır ki olmalı.
bazılar ediyor
Evet Yapıyolar
sorma ya
Kesinlikle hayır
yapıyolar tabi