Kendinden büyüklere ..... abla/ abi şeklinde hitap etmemek saygısızlık göstergesi mi olur?

kendimizden büyüklere ayşe abla ahmet abi şeklinde hitap etmezsek ne şekilde hitap edebiliriz?direkt hiçbişey demezsek saygısızlık göstergesi mi olur?
Güncellemeler
+1 yıl
abla abi demeyince ne şekilde hitap ediyorsunuz?
Kendinden büyüklere ..... abla/ abi şeklinde hitap etmemek saygısızlık göstergesi mi olur?
Cevapla