Güncellemeler
+1 yıl
bir adama abi dememek saygısızlıksa evet ben saygısızım!!! ama yine de abi demem!!!
Saygı duyduğum birisiyle abi derim ama sırf yaşı benden büyük diye kimseye abi demem
Yok be abi
Cevap
2Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar