Hiç kimseye abi dememek saygısızlık mı?

ben kim olursa olsun hiç kimseye abi demiyorum ama yüzüne de ismini söylememek için ismiyle hitap etmiyorum senli benli konuşuyorum ama abi demiyorum diye saygısız mışım ama ben saygısızlık olmasın diye sen diyorum isim kullanmıyorum ben gerçekten saygısız mısım?
Güncellemeler
+1 yıl
bir adama abi dememek saygısızlıksa evet ben saygısızım!!! ama yine de abi demem!!!
Hiç kimseye abi dememek saygısızlık mı?
Cevapla