Sizden büyüklerin size abi-abla demesi rahatsız eder mi?



Bir dukkana girince abla diye hitap edilmesi cok sinirime dokunuyor cok sacma kardesim dese daha iyi
Kimse kimseye abi abla demesin yav
Hele bana hiç demesinler
Seni vururum bro 😂
De get Bayburtlu sjsjs
Abla Abla Abla Abla Abla Abla Abla Abla Abla Abla Abla Abla Abla
Hay ablanıza ya
Diyin madem ne diyim sjsjd
🙊🙈
Brütüs beni hep vuruyorsun, üzdün
Bana abla diyen herkes Bayburtlu
O kadın gençliğimde erkekler benim için kavga ederdi derdi biliyor musun 😂
Ayrıca dünya harikası, uranüs kraliçesi güzeller güzeli en sekşii hatunum ben ayol. Benzemem öyle kimselere 😎😂
Bna bir yaş küçük adam bile abi diyor anlamıyorum ki gören 30 zannedecek yakında
Hayır, abi ya da abla demek tamamen saygı göstergesidir.
Cevap
26Cevap
Evet özellikle de restaurant da babam yaşındaki insanlar abla ya da efendim dediğinde çok rahatsız hissediyorum
Onun bir saygı çizgisi vardır. O çizgide söylüyorsa problem yok ama yine de mahçup oluyor insan. Küçüklerin demesi normal :)
Şakasına takılması hoşuma gider ama bilerek dese hoş değil
Düzeltirim hiç duramam. Kendimden 4-5 yaş küçükleri bile isimle hitap etsinler diye uyarıyorum.
Hayır hiç etmez. Yaş takıntısı olanlarda oluyor o, hiç takıntım olmadı
benden küçükler bile büyük durduğu için böyle bir durumla karşılaşmıyorum.
Kimin dediğine göre değişir. İtiraz ettiklerim de var, ses çıkarmadıklarım da...
Yerine benm ruh halime gore değişiyor. pazarda carsoda rahatsz etmiuo ama is yerinde ediyor
Yooo ole demek istiyorsa desein ben kendimi bildikten sonra 😂
saygı önemli tabi hoşuma giderde benden büyük birisinin ismim yerine abla demesi bana pek samimi gelmiyor gıcık olurum yaa
Evet ediyor.. Isim dolayisiyla cok kez duyuyorum bunu..
Eder, bazen 1 2 yaş küçüklerde diyor o da rahatsız ediyor
Rahatsız olmam çünkü ciddiye almam.
Evet eder ve ben 7-8 yaş büyüklere bile abla abi diyemiyorum saygı ondan ibaret değil çünkü
Evet, bozuyorum direk
Alıştım artık rahatsız etmiyor :)
Saygıdan o banada abla diyolar 😂
Hayır etmez, etmiyor.
Hayır rahatsız etmez bende diyiyorum sürekli
Ne gerek var anlamiyorumki
Saygidan dolayi dediklerinde hayir.
Saygıdan diyordur fark etmez benim için
Fazlasıyla garip geliyor 😐
İşyerinde bazı müşteriler diyor aldırmıyorum
evet ablacım gülüm abicim demesi rahatsız ediyor
Evet eder benden kucuklerin demesi bile ediyor
Hayır rahatsız olmuyorum.
Banane amma n
Fenomen olmana ragmen cok az görüş var neden olaki :D
Sen benim soruma gorus yap ama her şey karşılı li
Aman aman havalara iyi fonomensin
Efendim Ablacim abicim derim üzerine basa basa. d
Hayir. sadece yavsaklar demesin
Hayır 😂 hatta hoşuma gidiyor
Hayır, bu gayet normal
Adımı söylese daha iyi ama rahatsı, olmam
Baba diyen var yani yaşlandık artık ajssjsj
Saygıdan dolayı öyle dedikleri için rahatsız etmez
Amca diyorlar. Beyazlarım yüzünden... 😒
Fetoculer oyle derdi :D
Yo ben kendimi biliyorum
Biraz tuhaf kaçıyor..
Hayır, hatta daha çok hoşuma gider
Yok etmez
Sensin abla dıyorum etmez mı😒
En sınır oldugum sey 😡
Yoo😂
Hayır
Evet eder
Evet hemde çok
Ben demiyorum, onlar da demesin.
Eder
Eder
Evet saçma geliyor
Alışıyorsun 😂😂😂😂
Evet, rahatsız eder.
Tabiki eder
Birazcık.
Yoo rahatsız etmez
Olmam.
Evet, eder
Yani Eder
Hayır saygıdır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar