Güncellemeler
+1 yıl
Sadece doğum günün kutlu olsun yazsam yetermi?
Ne olursa olsun en yakın arkadaşın eminim o da senden bir adım bekler. Kavga sebebiniz arkadaşlığı kökten bitirecek kadar önemli mi? Bunu düşün eğer arkadaşlığın bitmesi kadar değerli bir sebep değil ise mesaj at haklı da olsan haksız da olsun. Arkadaşlık kolay bulunan bişey değil
Benımde basıma boyle bısey geldı ve ben yınede attım ben dogum gunlerıne onem verırım kırgınlıgım devam eder ama kutlamak gerek bence hele kı bu yakın bır arkadassa
cok super birsey olmasa bile sadece mutlu yillar diye bir mesaj dahi atabilirsin.
Cevap
3Cevap
haklıysan arama o seni arasın kendini ağırdan al
Mesaj atma ara ;)
Tabi kutlamalısın
Mesaj at
At ^^
Mesaj at
mesaj at
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar