Küs olduğum arkadaşımın doğum gününü kutlamalı mıyım?

Bir arkadaş grubumuz vardı birkaç kişilik ve uzun süreli sonrasında saçma ama geçerli sebeplerden dolayı grup dağıldı arada küslükler oldu ve grup dağıldıktan sonra bi tanesinin biz samimiyken benim arkamdan konuşmalarını ve hakkımda kötü şeyler dediğini öğrendim ve onu en yakınım biliyordum doğum günün günü yaklaşıyor sizce kutlamalı mıyım her sene aralıksız kutlardım bu senede kutlamalı mıyım en güzel anılarım geçtiği arkadaş grubumdu diyebilirim

Küs olduğum arkadaşımın doğum gününü kutlamalı mıyım?
Cevapla