Küs olduğum arkadaşımın doğum gününü kutlamalı mıyım?

Küslüğümüzün nedeni bir süreç aslında bir anda ortamlar değişince benden kendini soğutmaya başladı ama ne kadar kaçmak istese de kaçamadı siz olsanız en yakın arkadaşınızın motivasyonunu bozmak ister mısınız? Her neyse böyle olaylar içimde birikip beni üzerken en sonuncu olayda patlak verdi. Ben sırf onun için kekimi beğendiğini söylediği için ona kek yaptım. Ve insani bir şekilde nasıl olduğunu sordum. Sanki zehir yiyormuş gibi bana olmamış dedi ama kek kötü de olmamıştı biliyorum her neyse ben de dedim neden öyle diyorsun güzel olmuş desen ne olur dedim o da ben senin gelişmen için yapıyorum dedi dediğim gibi olay sadece kek değil sadece motivasyon düşürmeyi amaçlamaya başladı neyse ben de darıldım tabii ne de olsa en yakın arkadaşım özür bekledim en azından bir bakışma bekledim ama yok sanki bu anı bekliyormuş gibi beni reddetti benimle konuşmuyor ben de onunla konuşmuyorum Çünkü hala özür bekliyorum ilk adımı da atmak istemiyorum çünkü egosunu tatmin edeceğini biliyorum her neyse sizce ben bu kişiye doğum günü hediyesi almalı mıyım? Almazsam hediye vermemek için benimle küstü der mı?

Küs olduğum arkadaşımın doğum gününü kutlamalı mıyım?
Cevapla