Eski arkadaşımın doğum gününü kutlamalı mıyım?

Bugün doğum günü beni baskalarina satiyordu her seferinde bu sefer komple çıkardım onu hayatımdan ama bosluk hissinden kurtulamıyorum onu hala cok seviyorum bana attığı kazıklara ragmen ne yapayim? kutlasam mi heryerden engelledik birbirimizi yaa onca sene olan kardeslikte bana bu mu reva yaaaa ben bunlari mi hakettim aq ne yapayim bilmiyorum
Eski arkadaşımın doğum gününü kutlamalı mıyım?
Cevapla