Sevgilimin doğum günü için hediyesini almıştım. Kavga ettik, haklı olan benim ve 10 gündür konuşmuyoruz. Yine de kutlamalı mıyım?

sosyal medya yüzünden tartıştık saçma sapan kişileri takip etmiş sordum takipçi satın alma mı ne yapıyorlar açıklama yaptı ben yapmadım birsürü yemin etti inanıyorum ona bile bile böyle bir şey yapmaz sonra dikkat et falan dedim tamm canım demesi gerekirken uzattı ben yapsam kendi hesabımdan mı yaparım beni ne zannediyorsun gereğini yaptım çıkardım yapsam senin gözünün önünde mi yaparım vs sonra boş konuşma laga luga yapma gibi saçma sapan kelimeler söyledi bende sinirlendim ve konuşmayı kestim

Sevgilimin doğum günü için hediyesini almıştım. Kavga ettik, haklı olan benim ve 10 gündür konuşmuyoruz. Yine de kutlamalı mıyım?
Cevapla