Sevgilimle bu akşam kavga ettik, ayrıldık gibi bir şey. Yarın da doğum günü, sizce kutlasam mı?

Beni çok kırdı umursamıyor diye kavga ettik yoruyorsun falan dedi bende ona hiç bir şey haketmediğini söyledim telefonu kapattık bir daha aramadı yazmadı doğum gününü kutlasam mı kararsız kaldım?

Sevgilimle bu akşam kavga ettik, ayrıldık gibi bir şey. Yarın da doğum günü, sizce kutlasam mı?
Cevapla