EN yakın arkadaşımla geçen sene küstük bugün doğum günü?

en yakın arkadaşım benle küstükten sonra kimseyle arkadaşlık yapamadı, kimse istemedi karakterinin değişmesinden vs. Bugün de doğum günü. Doğum gününü kutlasam mo kutlamasam mı bilmiyorum çok kararsızım küsmek isteyen de kendiydi. Ne yapmalıyım?
not: küsen kendiydi benim hatam yoktu bunu belirteyim
EN yakın arkadaşımla geçen sene küstük bugün doğum günü?
Cevapla