Kardeşimin psikolojisi bozuldu..Ne yapabilirim yardım lütfen

15 yaşında bir kız kardeşim var bu yıl liseye başladı.Çok isteyerek sosyal bilimler lisesine girdi,oranın da eğitimi hazırlık+4 yıl bildiğiniz gibi.Başlarda hiç sorun etmiyordu hazırlığı falan ama,şuan çok mutsuz.Okulundan, hocalarından ama özellikle de sınıfından nefret ediyor.Önceki sınıfı,arkadaşları çok iyidi.Normalde çok duygusal biri değildi ama hergün okuldan geldiğinde ağlıyor,kendimi kreşte gibi hissediyorum diyor.Herkes her dakika ders çalışıyormuş,onun dışında da çığlık atarak gezen çocuk doluymuş sınıfları.Sınıftan birkaç kişi daha aynı şeyden şikayetçiymiş,kimse memnun değil yani.Kardeşim de biraz yaşına göre olgun biri,önceden çok samimi arkadaşları vardı şimdi oraya gidince kendimi gerizekalı gibi yapayalnız hissediyorum diyor.Nakil yaptıracaktık derslerde geri kalmayı bile göze aldı ama 1. dönem bittiği için olmuyormuş artık nakil.Seneye de geçse 1 yaş küçüklerle olacak,nasıl bir ortama düşeceğini de bilmiyoruz zaten.Sürekli mutsuz,sürekli ağlıyor.Hayatımın hatasını yaptım diyor,okula gitmek bizden ayrılmak istemiyor.Ne yapacağımı bilemedim bir akıl verin lütfen çok üzülüyorum..
Kardeşimin psikolojisi bozuldu..Ne yapabilirim yardım lütfen
Cevapla