Kardeşim tam bir ruh hastası, ne yapmalıyım?

bir kardeşim var benden 2 yaş küçük. küçüklüğümüzden beri hep böyleydi. şimdi olayı anlatıcam. kendisi oruç tutmuyor oruç tuttuğum zamanlarda kalk bana yemek yap diye emir veriyor ben odamdayken. emir almayı gram sevmem. bende sert ve yüksek sesle bağırarak söylediği için reddererim. ayrıca sürekli ben bilgisayardayken onun telefonu olmadığı zaman yani işi düşünce yanıma gelir vakit geçirelim der. ailemizde evin en çokküçüğü o olduğu içina annem hiçbişey demez. kendisi erkek ama gerçekten şiddete aşırı meyilli. benim kulağım ve kalbim aşırı hassastır. biraz yüksek sesle konuşmayı kulağım hemen bağırma olarak algılar ve kulağım çınlar bundan nefret ederim. o emir vererek + kibirli konuşarka + bağırarak konuşuyor. ben yapmayaınca da "ööö zötön höp böylö yöp bönö sövmöyösön" tarzı duygu sömürüleri yapıyor. beni sürekli geçmişim ile yargılıyor. beni ailemi sevmemkle vs suçlar sürekli onu reddedince. dik kafalı birtisi fazlası ile. gerçekten ruh hastası çok azını anlattım. sürekli gülerken kulağım hassas olduğunu bile bile "AHAHAHHAHAHA" diye çınlayarak kahkaha atar? bir şeyleri reddince bana şöyle hakaretler savuruyor; manyak , deli , ruh hastası , psikopat? sizce ruh hastası olan asıl kişi o değil mi? küçüklüğümüzden beri böyle yapıyor ve bir türlü geçmiyor bu aptallığı? ayrıca o bizim istediklerimizi yapmıyor? dademin sahurdayken işim vardı su getirir misin diye nazikçe istedim, bağırmaya AHAHAHHAHA falan diye zırlamaya başladı? kendisine yapsaydık ortalığı yerle bir ederdi. aileme anlattığımda o küçük anlayış göster diyorlar? 2 yaşın neresiküçük pardonda? bana saygılı olması gereken asıl kişi o değilmi? lütfen yardım edin. saygılar.
Kardeşim tam bir ruh hastası, ne yapmalıyım?
Cevapla