Abim şizofren çok üzülüyorum .. Ne yapmalıyım?

Arkadaşlar içimi burada dökmek istedim ..abim şizofren ve en son evde sinir krizi geçirdi sokakta bağırdı çağırdı napacağımı şaşırdım ..bazen başımdan sesler geliyor diyor ..eskiden 2 adam var benimle konuşuyor diyordu..ben çok üzülüyorum ..zeki bir insandı hayatı çok değişti ..ve beni en çok üzen şey ona yeterince arkadaşlık yapamamam ve yanında olamamam ..ona yeterince kardeşlik yapamadım ..ilgilenmeye çalışıyom ama çabuk sıkılıyor ..resim kursuna gidiyor ve eskiden resim yeteneği yoktu ..şimdi çok güzel resimler çiziyor..gitar kursuna başladı ..inanırmısınız benden sosyal ama dışarda,toplumda içi içine sığmayan biri ..bende tam tersi bir kişiliğim..çok üzülüyorum
Abim şizofren çok üzülüyorum .. Ne yapmalıyım?
Cevapla