AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
181Cevap
evin reisi erkek olamaz adam olur , kopektende erkek oluyo fakat herkez adam olamiyo ilk basta adam olacaksin ki reislik sifatin olsun.
Evde reis benim pedere bile şekil yapıyorum ;D hatta komple binanın reisi benim ev sahibinede posta koydum ;D
Kadınların tutmlugu güzeldir o yüzden erkek getirir kadin yönetir :)
Süper. :D
Super çünkü doğru olan bu :)
evin direği erkektir evin penceresi kapısı camı kadındır
He hep kuytu köşelerde di mi
anlamadım
her zaman son sözü erkek söyler, "TAMAM KARICIM" :)
aslında eşit olması gerekir ama erkek gibi görünürken aslında kadındır
Kim ne derse desin.
Evin reisi dışarıdan erkek gibi görünse de evin reisi kadındır..
Evin reisi bebeklerdir, gecenin kaçı olursa olsun ağladımı, evin dıs ısleri bakanıda iç işleri bakanıda rahatından oluyor.
Evde reis diye birşey yoktur hakimiyet erkekte olduğu için öyle görünür fakat iki tarafta eşittir. Reis yoktur bence.
illa reis olmak zorunda mı. :) aynı düzeyde olsunlar.
Bence de değil mi?
yeri geldi mi kadının yeri geldi mi erkeğin sözü geçer. bunda üstünlük bir durum yok. öyle bir psikolojiye girmek bile saçma.
Reis lakabını kendine yakıştıran kadın varsa reis odur misal TEMEL REİS hiç bir kadına reis denildiğini bilmirem
Yağmur senin olduğun evde Erkeğin reis olması mümkün mu :D
Haha yani. :P
ne kadar gönlümün reisi kadındır diyebilsem de evin veya nere olursa her yerin reisi erkektir erkek yapamıyorsa erkek gibi kadındır..:-)
yatak odasında isteklerimi yapsın diğer odalarda ve dışarda da ben onun isteklerini yaparım nasıl anlaşma
Son sözü erkek söylese de kadının fikri çoktan alınmıştır.
Öyle tabi.
Erkek. Erkegi reis yapan da kadin. kadin reis olamaz, erkek de kadinsiz reis olamaz. Ni didin
Bu da farklı bir bakış açısı.
ortada reislik edecek bir durum yok ki, kadın da erkek de çalışıyor artık, her karar ortak.
Doğru haklısın.
Erkek ve kadının eşit olduğunu düşünmüyorum ama evde reis yoktur bence. Ortak yaşam alanı sonuçta.
Kadındır... erkek gibi görünür son sözü kadın söler...
Valla ev içinde kadın, ama ev dışında kesinlikle erkek! bu benim şahsi görüşümdür :))
evin iç işleri bakanı bayandır:) dış ileri bakı erkek
Kimin reis olduğu önemli mutlu ve anlaşmak önemli yeri geldiğinde erkek yeri geldiğinde kadın.
aslında bu tabir saçmadır evleniyorsa insanlar eşit şekilde her şeye sahiptir
bızde babammış gıbı görünür ama annem dedığını yaptırır. inadı tuttumu önüne geçemıyorsun.:)
erkektir ne zaman dır kadın oldu anlayamöadım fazla yüz verdiler herhalde.
Sen kadınların insan olduğunu unuttun heralde primitive kabile kafanı bir köşeye bırak.
allah allah kadın evin hanımıdır erkek evin diregidir. bunu anlatmak istedim kardeş.
Erkek; çatıdır. Kadın; o çatıyı ayakta tutan sûtunlardır.
Şimdi, sence evin reisi kimdir?
Kadın.
Erkek evde son sözü söyleyendir, son sözü ise "Peki karıcım" dır :)
Haha süper.
Eşit olmaz. Ailenin reisi erkektir. İki amirli toplum olamayacağı gibi aile de olmaz. Nizam bozulur.
kadındır. ''evet kocacım'' der kendi dediğini yaptıran insana anne denir :))
Evin reisi erkektir! diye bilinir ama gel gör ki evin reisi Kadındır.
Evin direği ve reisi erkektir,
Evin hanımı ve sultanı kadındır :)
Teknik olarak erkek. ama kararlar paylaşımlar ortak tabii
Ev ortamında ikisi eşittir , ikisininde üstün olduğu noktalar farklıdır.
Sokagin reisi erkek evin reisi kadindir. birde bozulan esyalarin reisidir o kadar...;)
bir evin reisi annedir :Dkadının veya adamın :D ya da çocukları :D
İlla bir reis mi olacak ya. Mutlu mesut geçinin işte be :D
erkek öyle olmasını ister ama kadın olmalıdır ve son söz erkeğin olmalısır
Evde kadın dışarda erkek, erkek erkek gibi olacak kadın kadın gibi
Çok merak ediyorum nedir bu kadın kadın gibi erkek erkek gibi? Erkek kadından üstün mü olmalı.
hayır tabiki asla ben öyle birşeymi dedim sence? kadının üstün oldugu ve erkeginde üstün oldugu noktalar vardır ve bu üstünlükler asla karşıdakine hakimiyet kurmak degildir ama doganın kanunu bu dur işte.
Ya kadın olmalı ya da eşitlik olmalı başka türlü olmuyor.
Evin başı erkektir, her şeyin hakimi odur. Kadın ise boyundur, başı nereye isterse oraya çevirir.
Erkekte Kadında Çünkü Erkek Ve Kadın Eşittir Ama Güç Olarak Maalesef
Erkek kendini reis zanneder ama kadın ipleri hep elinde tutar
Ne reisi ya ulku ocakları mı orası. Ikimizde esitiz
ikisi de değil evi birlikte yönetmeliler ki düzen yürüsün..
evin direği erkektir, yuvayı da dişi kuş yapar. yani hayat müşterek
gızlısı kadın asıkarı erkek.. reisı olmadıgım evde yasamam ben!
Yaşama hiç bir zaman yuva kuramazsın sen bu kafayla amca.
O muhtesem beyninle bu kadarcikmi cikiyor ancak.. yazikkkkk
İçişleri bakanı Kadın Dışişleri bakanı Erkek bence böyle olmalı :)
Kadın çalışıyorsa kadındır :) erkek çalışıyorsa erkektir. bu kadar
Doğru bir bakış açısı.
Evde demokrasi olmalı. :):
Katılıyorum.
erkeğin ruhen ve karakter olarak kadın haline döndüğü yerde evin reisi kadındır lakin erkeğin adam olduğu yerde evde reislik yoktur.
bence evde çocuk varsa odur ne isterse ne canı isterse ağlayarak yaptırır :D
Erkekdir
Hatun hatunluğu bilecek ki Er erliğini yapsın
evın reısı erkektır ama bı kararda felan ıkısının ortak kararı olur bence
Evin reisi erkektır aksı takdırtde gene erkektır erkek yoksa evde gene kadın reis olamaz :) a sa a
bilerekten geç yazdım eksı yememek için :) bak reis
Al eksi.
Teşekkür ederim :=)
Oncelikle meraba evin reisi tbi erkktir fkat kadinda evin sultanidir ;)
bence dışardan bakılınca erkek gerçekte kadındır !!!
erketir kadın dediğin susacak , kodum mu oturturum :D
Seni şikayet ediyorum. Ekran görüntünü aldım.
önce senin başlattığın da gözüküyor.
Ben aldım linki attım KS ye.
Ben açık açık bir şey söylemedim istediğin şekilde anlarsın koymuşlar dayak anlamında da olabilir. Ama seninki apaçık cinsellik içeriyor.
senin erkeğe ; dikkat et sanada koymasınlar demen hiç bir şekilde dayak olamaz 1
2 ) ben ana yorumum da koydum mu demedim , kodum mu dedim , yani vurdum mu ya çıkıyor.
ama sen direk koymasınlar dedin yani sokmasınlara çıkardın. altıma atarlı cümle paylaşıp kışkırtan sendin.
neyse iyi geceler.
Kışkırttıktan sonra senin küfür etmen normal mi? Dediğin yoruma bak terbiyesiz Özgecanlar katlediliyor bu ülkede sen kadına kodum mu oturturum diyorsun kendi anana da bunu der misin acaba? Bununla dalga geçmek bile olmaz. Terbiyesizliğin lüzumu yok. Neyse sen açık açık küfür ettin gibi attım görüntüyü çoktan umarım gereğini yaparlar.
en başta zaten yorumum espri maniyetliydi , ben hiç bir sevgilime vurmadım vurmam da.
neyse ya niye senle vakit kaybediyorum ki. düzgün konuşsaydın , düzgün yorum alsaydın
sanada koymasınlar diyeceğine ; öküz müsün falan deseydin
bende ; yok ya esprisinide diyorum kadınlara el kalkmaz derdim. iyi geceler.
by.
kızın mantık bu kadar usta bakma sen buna şakayla gerçeği ayırt edemiyo daha
beni anlayanın çıkması ne güzel. sağolasın usta
Aforoz edilecek az kaldı :)
Kıro , öküz !!!
Beni anlayanlar da çıkmış. Gizli kullanıcı yapmış bir de ezik. Kendisi @HayatAynaSnYansıması
Guru olduğum için yorumum en tepede duruyor
seninle tartıştık , yorumum yukarda olduğu içinde gören yorum atıyor , aynı anları tekrar tekrar yaşama diye gizlendim.
etiketlemen umrumda değil ve sende umrumda değilsin. ezik mişim ya ; seninle tekrar tartışmayacağım.
Tartışma. Seni gören gördü zaten rezilliğin ortada.
%99 erkektir. %1lik bir kısımda kadınların hüküm sürdügü görülebilir. bu 2 cins devamlı birbirlerinin eşit oldugunu düşünür fakat öyle bir dünya yoktur.
Çünkü buna erkekler bir türlü izin vermez. Her şeye salça olurlar.
Aynen oyle izinde vermezler 😑
erkek kendi sanar
Aynen kendi sanar erkek kendini hep bir şey sanar zaten kendini kandırarak yaşar.
Küçükken sadece temel reis sanıyordum büyüdük baktık herkes reis olmuş..