Sizce, evin reisi erkek midir kadın mıdır?

Sizce evin reisi erkek midir yoksa karikatürde belirtildiği gibi bu bir masal mıdır? :)
Sizce, evin reisi erkek midir kadın mıdır?


0|3

En İyi Erkek Görüşü

  • erkekler reis oldugunu düşünürler bu düşünceyi kafalarına kadınlar yerleştirirler ve onlar reis olduklarını sanarak yaşar giderler mutlu mesut:)

    2|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Hayat musterektir.. Hele su zamanda artik erkekten cok kadinin sozu geciyor evde.. Ama alinan kararlar verilen sozler filan ortak alinmali tabi ki.. Kimse kimseden ustun degil.. Tabi ki yeri geldiginde erkekde kadinda agirligini koymali herhangi bir konuda mesela kiskanclik filan...

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 77

  • Adamın biri kitapçıya gider ve tezgahtara : - Evin reisi erkektir adli kitap varmı? diye sorar.
    Tezgahtar: - Maalesef beyefendi masal kitabı satmıyoruz.

    Daha üstüne laf söylemem :D :D

    2|0
    0|0
  • Ev içinde kadındır. Dışarda erkektir...
    Kılıbık erkek eşinin istediğini hemen yaparmış.
    Maço erkek 5 dk sonra...

    1|0
    0|0
  • Reis olmak cinsiyetle değil karakterle olur bnce

    1|1
    0|0
  • Her anlamda tek bir taraf reis olamaz bence. Bazı alanlarda erkek, bazı alanlarda kadın reis olur

    1|0
    0|0
  • Evin reisi cocuktur

    0|0
    0|0
  • Yeri geldiğinde erkek, yeri geldiğinde kadın. Ama eğer kadın erkeği, erkek kadını aşağılıyorsa ikisinden de bir cacık olmaz

    1|0
    0|0
  • erkrktir ulan!

    1|0
    0|0
  • Evin reisi Saygıdır..
    evin huzuru sevgidir..
    evin neşesi aşktır..
    evin nimeti çocuktur..
    evi ev yapan bunlardır..

    0|0
    0|0
  • Reis ne ki yahu?
    Ben Başkanlık sistemini getirmeyi düşünüyorum.. 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    0|0
    0|0
  • Bence evin reisi kadındır kadın evi temizler çocuğa bakar bulaşığı yıkar ütünü yapar akşam eve geldiğin de yemeğini yapar o da yetmezmiş gibi hazırlar önüne getirir seni çekip çevirir herşeyi yapar sonra sen kalk kendine ben evin reisiyim de hassiktir deli evin reisi o koca yürekli kadındır

    0|0
    0|0
  • Erkektir.

    0|0
    0|0
  • kadın aklını , tutkusunu atesını kullanırsa erkeğe pabucunu ters gıydırır kukla eder :D

    0|0
    0|0
  • Karı kocanın durumuna bağlı. Hangisinin kontrol gücü yüksekse evin reisi o olur ama reis olarak kadın olsa bile kadının erkeğe laf anlatması bayağı bir zor oluyor.. Kadın çabuk yipraniyor hele ki kalabalık bir aileyse..

    0|0
    0|0
  • Kararlar ortak alınmalıdır ancak aile içerisinde hâkimiyet, yâni aile fertlerini koruyup gözetme vazifesi, erkeğe verilmiştir. Bu durumda reis erkek olur.

    0|0
    0|0
  • Reis benim 😎

    1|0
    0|0
  • Her daim erkektir.

    1|1
    0|0
  • ne reisi ya , ne zannediyorsunuz ki siz evliliği !! Hizmet edeciğiniz bir koca mı , değiştirin şu fikir yapınızı...

    1|0
    0|0
  • Reis yoktur, hayat müşterektir. ;)

    1|0
    0|0
  • Yerine göre değişir yeri geldiğinde kadın bir sulaleyi bile yonlendirmeli
    Yeri geldiğinde erkek olmalı
    İkisinin ağırlığı olmalı

    0|0
    0|0
  • Hangisi mantıklı ve zekiyse o olmalı bence.

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    57

6 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 40

  • Evin reisi erkek gibi görünsede aslında asıl reis kadındır.

    0|0
    0|0
  • Eşit olmalıdır 😄

    1|1
    0|0
  • Herkes erkektir diye dusunur ama aslinda kadindir bence
    Kadin yonetir'))

    1|0
    0|0
  • Ikiside degil bu zamanda cocuklar ous reis

    1|0
    0|0
  • Bence evin reisi kadın olmalıdır. Yuvayı yapan dişi kuş dememişler mi? Ama dışarıda erkeğine evin reisi havası vermesi lazım. Erkegin ağırlığını düşünmesi gerek. bir laf var ya toplum içinde kadın beyim bilir demeli eve gidince agzına mcar o ayrı diye 😁 katılıyorum yani anlayan anlamıştır umarım.

    0|1
    0|0
  • Erkek tabiki

    0|2
    0|0
  • Görünürde erkektir ama kadın gizliden müdahele eder 😀

    1|1
    0|0
  • Kadın görünmeyen bir karanlık örgüt gibi yönetir :D Akşam iki cilve bir dirdir is tamam :D

    0|1
    0|0
  • Kadin

    0|0
    0|0
  • Bana göre mi?
    İnsan içinde eşim dir he he bey mode on, evde tabii ki ben olurdum 😂😂😁

    0|0
    0|0
  • Kadın

    0|0
    0|0
  • Erkek

    2|1
    0|0
  • Erkek

    0|1
    0|0
  • Tabiki beeen

    0|0
    0|0
  • Ikiside Bakandir...😊

    Kadin icişleri Bakani
    Erkek de dışisleri Bakani
    Yani ikiside evin reisi😉😉

    0|1
    0|0
  • içeride ben dışarıda o :D erkeklik gururu kırılmasın :D ama evde benim sözüm geçmelii

    0|1
    0|0
  • Erkektir.

    0|2
    0|0
  • Aga onlar, söz bizde biter😅😊

    0|0
    0|0
  • aslında şöyle bir algı var erkek de erkektir reis ama bilmezler ki asıl işreli çekip çeviren kadın geçinip durular işte boşversene takılsınlar öyle:D

    0|0
    0|0
  • Erkektir

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    20
Yükleniyor... ;