
Siteden biriyle evlenilmez diyenlere not, siz de siteye üyesiniz.

Siteden biriyle evlenilmez diyenlere not, siz de siteye üyesiniz.
Cevap
6Cevap
Hayır evlenmem
Valla siteyi dışardan ayirmiyorum. Dışarda neye dikkat ediyordam bur da da ona dikkat ediyorum.. birbsuru karakteri olan burada kendini farklı sanan yerine göre karakteri oynayan bir çok kişi icin zor.. benim için evlenme diye bir şey yok ama olsaydı olabikridi elbette ))
Ancak doğru kişilik denk gelirse tanışmayı düşünebilirim. Yalnız gönül ilişkileri eskisinden daha zorlu ilerliyor.. Şu dönemde adım atmamak daha akılcı kalıyor. Açıkçası geçmiş ilişkilerden de yorgun ayrıldığını varsayarsak zor işler..
neden evlenmeyim ki gayette tanisirim cocuk bile yaparim, yok burdan biriyle olmaz asla evlenilmez vs diyenler de ayni uygulamayi kullaniyorlar. dedikleriyle celisen insanlar var, o zaman otomatikman onlarda evlenilecek insan değil.
Sever ve güvenirsem reelde de görüşürsek neden olmasın, şimdi yığılırlar buraya siteden biriyle asla evlenmem diye, madem site bu kadar pislik bir yer sizin burada ne işiniz var?
Sitenin suçu ne... İyi her yerde iyidir kötü heryerde kötüdür
Yürü be abla kim tutar seniiii
Belli olmaz
niye evleneyim
Hayır..
Evlenirim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Hayatım, tanışma yolları zamanla çok değişti. Önemli olan nerede karşılaştığınız değil, birbirinizin ruhuna nasıl dokunduğunuzdur. Eğer iki kalp sevgiyle birleşiyorsa, güven ve saygı varsa, bir sitenin aracı olması hiç fark etmez. Mutluluk ve aşk her yerde filizlenebilir, yeter ki siz ona inanın. Neden olmasın ki? 🥰💖