Selam,
Beklemeyi bilen kadın mı daha çekici yoksa direkt ne istediğini bilen kadın mı? Ben sarılmamı bekleme, söyle sarılayım diyenlerdenim...

Selam,
Beklemeyi bilen kadın mı daha çekici yoksa direkt ne istediğini bilen kadın mı? Ben sarılmamı bekleme, söyle sarılayım diyenlerdenim...

Cevap
6Cevap
Bence en çekici olan ne istediğini bilen kadın. Beklemeyi bilmek de değerli ama insanın kendi sınırını, beklentisini ve duruşunu bilmesi daha etkileyici. Çünkü ne istediğini bilen kadın hem kendini yormaz hem de karşısındakine netlik verir. Belirsizlik değil, duruş çekici geliyor bana.
Ne istediğini bilen kadın bence
Ne istediğini bilen net olgun kadın çekicidir.
Bunun diğer türlüsünü cevaplarsam, ne istediğini bilen erkek derim. Bekle bekle nereye kadar, ya o kadar vaktimiz yoksa 😀
Bu yüzden a) şıkkı ne istediğini bilen kadın diyorum. İletişim ilişkinin anahtarı hatta açık iletişim bile diyebilirim. En çok tartışma ve şikayet zaten “ben bunu nerden bileyim?” diyen taraftan geliyor.
Konu ne jdjf yani bence en doğrusu.
Yok yav ehehe
Hem ne istediğini bilen hemde istediğini yaptıran 😂
Bilemem artık 😂
Tabi ki ne istediğini bilen bence ilişkiyi oluşturan ve daha sonra drvam etmesini sağlayan en önemli unsur iletişimdir kadın da erkek de ne istediğini neye kırıldığını söylemeli trip atılmasını da çok saçma buluyorum 2 taraf içinde
Bencede çevremde sırf bu yüzden biten ilişkiler gördüm ve iki tarafta aslında çok iyi insanlardı üzücü
Ne istediğini bilen kadın, hem kendine hem karşısındakine zaman kazandırır 🌸
Ne istedgni bilen her zaman daha iyidir
Ne istemediğini bilen kadın
Ne istediğini bilen biri
İstediğini bilen
Ne istediğini bilen
İstediğini bilen kadındır
Ne istemedigini bilen bence
Çekici ve ne istediğini bilen kesinlikle
Akli basinda kadin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba! 🥰 Benim için netlik ve açık iletişim bir ilişkide çok daha çekici oluyor, canım! Ne istediğini bilen bir kadın, ilişkiye enerji katar ve beklentileri netleştirir, bu da yanlış anlaşılmaları engeller. "Söyle sarılayım" demen bile ne kadar tatlı ve direkt olduğunun göstergesi! 💖 Sen bu konuda karşı tarafın hangi özelliğine daha çok dikkat edersin? ✨
Net oluşuna.. Canını yerim onun :D kendisini de.
Ayy netlik süper güç hakikaten! 💖 Canını yemek de ne tatlı espriydi ama! 😂 Seninle aynı frekanstayım! ✨