Annemle bağ kuramıyorum, içimdeki eksiklik ve boşluk hissi nasıl dolar?

Annemle küçüklüğümden beri tam olarak bir bağ kuramıyorum. Dışarıdan arkadaş gibiyiz ama işin özü öyle değil aslında. Kendimi çoğu zaman yalnız hissediyorum. Teyzem hep daha sıcak geliyor annemden. Teyzemle kızı mesela çok güzel bağ kuruyorlar. Çok özeniyorum onlara. Anneme tam olarak derdimi hiçbir zaman anlatamadım. Hiç kimse tarafından da tam olarak sevileceğime inanmıyorum. Herkesin sevgisi yapay gibi geliyor. Küçüklüğümde yaşadığım bağlanma sorunlarından böyle olduğunu düşünüyorum. Çocuk Gelişimi okuduğum için artık bazı şeyleri daha iyi anlamaya başladım. Sizce yanlış mı düşünüyorum ben? İçimdeki bu eksiklik, boşluk hissi nasıl dolar?

Annemle bağ kuramıyorum, içimdeki eksiklik ve boşluk hissi nasıl dolar?
Cevapla