Annemi yakın zamanda kaybettim ve içimde bir boşluk var?

Annemi 2 ay önce kaybettik, annemle çok yakındık sürekli sarılırdık çok yakındık. bir anda aramızdan ayrıldı ve içimde bir boşluk oluştu çok kötü hissediyorum sadece birone sarılmak ve artık icimdekinleri dökmek istiyorum okadar çok yoruldum ki napicagimi bilmiyorum gerçekten küçük bir yaştayım ve zorluk çekiyorum.
Annemi yakın zamanda kaybettim ve içimde bir boşluk var?
Cevapla