Çocukluğumu hiç yaşayamadım hersey içimde kaldı ben bu acıyı bu eksikligi nasıl anlatiym ki içimde koca bir boşluk var?

Aklıma geldikçe gözlerim doluyo sokakta kartopu oynayan çocukları görünce. Kardeşimde yok. Var midir içinizde bu durumda olanlar ben mi çok takıntılı çok duygusalım?
Çocukluğumu hiç yaşayamadım hersey içimde kaldı ben bu acıyı bu eksikligi nasıl anlatiym ki içimde koca bir boşluk var?
Cevapla