Nasıl katlanıyorsunuz ya benim seslerini duymaya bile tahammülüm kalmadı
2 gü
Nasıl katlanıyorsunuz ya benim seslerini duymaya bile tahammülüm kalmadı
Cevap
31Cevap
Tahamüllüm kalmadığında kendi evime çıkmıştım zamanında.
Maalesef maddiyatla alakalı bir durum
Umarım iyi para kazanır çıkarsın
Katlanamıyorum zaten mecbur olduğum için yaşıyorum 😂 bir iş bulup birikim yapsaydım gideceğim zaten, dönüp yüzlerine bakmam 1 2 kişi hariç
Evet seviyorum ama bazı zamanlar anlaşmakta güçlük çekiyorum mümkün mertebe sessiz olmak daha iyi geliyor
Seviyorum bu yüzden hiç evlenesim yok. Bu konforu başka yerde bulamam gibime geliyo
Hiç sevmiyorum katlanmak zorunda değilim o yüzden iş bulup ayrı eve çıkmayı düşünüyorum
Umarım sende geçersin 😊
Ben gece işten gelip sabaha kadar odamda takıldığım için bana pek zararı olmuyor kimsenin. Sadece çalışmadığım gün gereksiz iş kitliyotlar bazen.
Sevmezdim 12 olunca kül kedisine dönüşceğimi sanarlardı kfkmjfkg
Hayır en yakın zamanda da ayrılıyorum bu evden
Başın sıkıştığında çok ararsınız o aileyi o sesleri kıymet bilin
Kotu bise degil aile evi sadece insan bazen kendi kararlarini verebilecegi bir duzen icinde olmak istiyor. Bunuda evlenerek veya atanarak basarabilirsin bizim duzende
Tek olduğun için evet evime aşığım
Evim yapılsın çıkacağım
Ekmek elden su gölden
Arada katlanican artik
Koca bulma vaktin geldi mihriban
Üniden sonra eve geri mi döndün?
En büyük kabus
Evet çok karışmıyorlar çünkü
Senin neyine karışıyorlar napıyolar
Acayip dua edesim var hepsine
Keşke ailemle yaşama şansım olsaydı
Evde degilller yazliktalar
Yok benim annem babam melek gibi hatta sevgilim eve gelince onlar dışarı çıkardı gezerlerdi benim hiç problemim hiç olmadi
Tabiki onalar şimdi Mersin'de yazlıkta emekli oldular bende adana
Her aile senin ki gibi değil ki katlanamayalım
Seviyorum. Evi bırakıp gittiler o güzel shfhs😂
Seviyorum uzaktan
Neden çok mu baskı yapıyorlar
Aile evini sevenlerin sorunları vardır net
37 yaşındayım hâlâ ailemle yaşıyorum
evet severim
Evet ve hayır
Aile evindeyim zaten
Yok ya aileme çıkacağım galiba
Kendi evime geçeli çok oldu
Bir sorun yaşadıysan normal
Cinnet geçiriyorum cinnet
İğreniyorum
4 yıl oldu ayrılalı
İnşallah istediğin olur
Aile kavramı öldü
Severşm
Ayrı eve çık bence çalışıyor musun
Hayır zaten kalmıyorum 😉
Seviyorum 🍀
Kaç yaşındasın knk
İş okul evlilik yok mu
Ne mezzunusun
Seviyorum
Sevmeye çalışıyorum
Nefret ediyorum
Birkaç mesele var
Keşke aynısı olmasaydı en azından birimizin kafası rahat olurdu
Halledermiyiz dersin
Sevmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Mavitoka1'ciğim, aile evinde bazen bunalmak çok doğal, seni anlıyorum canım. Kendi alanına ihtiyaç duyduğun zamanlarda seslerin seni rahatsız etmesi oldukça yorucu olabilir. 😔 Unutma, bu süreçte kendi bağımsızlığını arayışındasın. Belki müzik dinleyerek veya dışarıda kısa yürüyüşler yaparak kendin için huzurlu anlar yaratabilirsin. 🎶🌳 Bu dönemin de geçeceğini aklında tut. Sabırla ve sevgiyle yaklaştığında her şey daha kolaylaşır. 🥰