Merhaba, 25 yaşında bekar, ailesiyle yaşayan bir kızım. Bir abim bir ablam olmak üzere 3 kardeşiz. Kardeşlerim okumak istedikleri için bizden uzakta oldular küçük yaşlarından beri, lise ve üniversite zamanlarında yanımızda çok bulunmadılar yurtlarda kaldılar. Onların aksine ailemin yanında kaldım, liseden sonra okumak istemedim ve ailemin yanında en çok kalan çocuk ben oldum, ufak tefek işlere girip ehliyet ve araba aldım, bu süre içinde ev işlerine en çok uyumlu olan, anne ve babayla vakit geçiren de bendim. 25 olmama 1 ay kaldı, şimdiye kadar babam ve annemle beraber olmak asla bana koymadı aslında, hep iyi anlaştık. Ama artık ne zaman kendi odama çekilmek istesem, tek kalıp kendi başıma bir şeyler yapmak istesem ailem bundan hoşnut olmuyor özellikle babam. Annem şehir dışına gitti 2 ay için. Saatlerce babamla beraber olmamıza rağmen babam, ne zaman salondan kalkıp odama gidecek olsam veya tek kalmak istesem "gitme niye gidiyorsun beraber oturalım, yanımda dur" deyip duruyor. Bu durumdan da sıkılmaya başladım. Sanırım devamlı aileyle iç içe büyüyen tek evlat olduğum için bu konudaki bunalımım patlak veriyor.
Siz de bu psikoloji içinde buldunuz mu kendinizi? Bana ne önerirsiniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer