Olgunlaştıkça yalnız kalma isteği normal midir?

Erkeklerle falan konuşunca iğreniyorum zaten komple yalnız kalıyım param olsun bana yeter kafasındayım erkeklerden gerçekten çok iğrenmeye başladım önceden böyle değildi bu normal midir yoksa sadece bir dönem mi

Olgunlaştıkça yalnız kalma isteği normal midir?
Cevapla