Yalnız kalma ihtiyacı normal mi, çevreniz ve eşiniz bunu kabul ediyor mu?

Çevreniz bunu nasıl karşılıyor? Bazı insanlar yalnızken yaşar, iyileşir.

#kişilik karakter

Yalnızlığınızı kabullenmeyenler var mı? İleride böyle bir şey yapmak istediğimde bunu kabul etmezse eşim üzülürüm. Sonuçta insan yedisinde neyse yetmişinde de odur.

Hem kendine vakit ayırmak, değer vermek değil midir? Herkese koşup kendimi unutma devri bitti benim nezdimde.

Tek başına parlayan biri
Tek başına parlayan biri

Başkalarıyla solmaz mı?

Arkadaşlarımla buluşunca bile bazen içime dönüyorum. Bazı ânlar vardır yalnız yaşanır, benimki de o misal

#monplue

Güncellemeler
3 ay
Ya kafayı yicem ama!! Ben soru başlığını böyle yapmadım, kafasına göre değiştiriyor! @KızlarSoruyor şu saçma ayarı düzeltin artık
Güncellemeler
3 ay
Sorum sinirlere şeker olmuş! 🙂🔪
Yalnız kalma ihtiyacı normal mi, çevreniz ve eşiniz bunu kabul ediyor mu?
Cevapla