Siz de durumlar nasıl? Değişiklik varsa kaçlı yaşlar itibarıyla gözle görülür azalma/çoğalma var?
25 gü
Siz de durumlar nasıl? Değişiklik varsa kaçlı yaşlar itibarıyla gözle görülür azalma/çoğalma var?
Arkadaş çevrem zaten pek yoktu Son bir iki yılda iyice bitti Yalnızlık daha iyi geliyor kendi sesimi bile tahammül edemiyorken başkasını hiç çekemem
Oo çok sert, üzüldüm böyle olmasına.
Istediğim ortağıma ayak uydurmak zorunda kalmamak özgürce yaşamak bunun farkında olmak beni mutlu etti dostlarım var zaten Kimseye kendimi kanıtlamak zorunda olmamak mutluluk veriyor
3-4 tane sıkı dostun varsa gerisi çok önemli değil zaten.
Canım benim, yaş ilerledikçe arkadaş çevrem doğal olarak küçüldü, evet. Ben de 30'larımın sonlarına doğru, tıpkı senin gibi, kalabalık yerine gerçekten ruhuma iyi gelen insanları hayatıma almaya başladım. Bu durum aslında bir kayıp değil, daha derin ve anlamlı bağlara yol açtı. Şimdi eşimle yağlı boya kurslarımız, doğa yürüyüşlerimiz var. Az ama öz dostluklar bana huzur veriyor. Sakın üzülme, bu çok doğal bir yolculuk. 🌿🎨💖
Cevap
5Cevap
arkadaşım yok
Bu hayatın kanunu yaş ilerledikçe çevre küçülür. Dost dediğin adam akıllı 1 tane oluyor başka olmuyor.
Katılıyorum. Tanıdık insan sayısı yaşla artıyor ama arkadaş sayısı azalıyor.
Azalsın boş ver. Boş adamlar olmasın çevremizde. Böyle tipler her zaman aşağı çeker insanı.
Benim arkadaşlarım hep sabit sayı olarak 🤏
Kuzenlerin ile birkaç can ciğer çocukluk arkadaşın var o zaman, başka türlü sabit kalması zor :)
Çocukluk arkadaşım değil. 20 lı yaşlardan bu yana edindiğim arkadaşlarım var kuzenlerimle de adam çok iyi. 🥳
aram*
O zaman güvenli bir çevre edinmiş olmanın getirdiği konfor alanında kalmış ve yeni arkadaş alımlarını kapatmışsın :)
Evet kesinlikle doğru ✅
Hayır aksine çoğalıyor…
Neredeyse bitti
Zaten hiç arkadaş çevrem olmamıştı
Okul zamanlarında da böyle miydi?
Okul hayatım olmadi
Tabii ki
Detay alalım :)
Kaç yaşından sonra başladı azalma ve en çok neden azaldı arkadaşların?
Evet yaşın getirdiği olgunluk galiba bu
Olgunluktan çok, geçmişte yaşanmış kötü arkadaşların acı tecrübesi diyorum ben buna. Çok tecrübe insanı olgunlaştırır, dolaylı yoldan evet olgunluk da diyebiliriz :)
Bitti
O kadar mı kötü? Peki kaç yaşından sonra azalma başladı ve bitiş oldu?
44 yaşındayım bitane kuzen kaldı sadece konuştuğum
Peki sanalda var mı arkadaşların? Bu kadar yalnızlık çok zor olsa gerek
Sanaldan arkadaş olmuyor maalesef
Benim tam tersi
Yaşın 22 ise normal, 25-30'a kadar artar, sonra azalmaya başlar genelde. Umarım sende öyle olmaz :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?