Benim hayatımın her döneminde aslinda az sayıda arkadaşım oldu, bu konuda hep secici oldum. Menfaatlerim doğrultusunda hareket etmedim.
Eleye eleye en son 25 den sonraya 2 arkadaş ile gelmiştim. İkisi de 10+ yıldır arkadaslarimdi ancak son 2 3 buluşmada fark ettim ki, ben onlarla onların hayatı, yaptıkları ya da yenilikleriyle ilgili değilde.. hayatta yapamadiklarimiz, elimizde olmayanlar, geçmiş, hayiflanma, eski arkadaşların dedikodusu gibi şeyler konuşuyoruz. Enerjim 10 Ken buluşma bittiğinde sifirlaniyorum. Ki ben başka bir insan olmaya evrildi artik. Degistiremeyecegim şeylere kahirlanmiyorum, travmalarıma ağlamıyorum. Bugün hayattayım ve bundan sonra napmaliyim diye bakıyorum ancak o 2 kişi de olsa ne kdr geri cektiklerini fark ettim onkari da eledim. Ayda 1 çalan telefonum artık hiç çalmıyor. Reklam, banka, hastane dışında gelen SMS yok, wp ye ne zaman girdim hatırlamıyorum bile. Ama bunu isteyende benim. Kendimi seviyorum, çok fazla hemde.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer