Yaşınız arttıkça arkadaş sayınızda düşüş oldu mu?

Benim hayatımın her döneminde aslinda az sayıda arkadaşım oldu, bu konuda hep secici oldum. Menfaatlerim doğrultusunda hareket etmedim.

Eleye eleye en son 25 den sonraya 2 arkadaş ile gelmiştim. İkisi de 10+ yıldır arkadaslarimdi ancak son 2 3 buluşmada fark ettim ki, ben onlarla onların hayatı, yaptıkları ya da yenilikleriyle ilgili değilde.. hayatta yapamadiklarimiz, elimizde olmayanlar, geçmiş, hayiflanma, eski arkadaşların dedikodusu gibi şeyler konuşuyoruz. Enerjim 10 Ken buluşma bittiğinde sifirlaniyorum. Ki ben başka bir insan olmaya evrildi artik. Degistiremeyecegim şeylere kahirlanmiyorum, travmalarıma ağlamıyorum. Bugün hayattayım ve bundan sonra napmaliyim diye bakıyorum ancak o 2 kişi de olsa ne kdr geri cektiklerini fark ettim onkari da eledim. Ayda 1 çalan telefonum artık hiç çalmıyor. Reklam, banka, hastane dışında gelen SMS yok, wp ye ne zaman girdim hatırlamıyorum bile. Ama bunu isteyende benim. Kendimi seviyorum, çok fazla hemde.

Yaşınız arttıkça arkadaş sayınızda düşüş oldu mu?
Cevapla